SAAKO VANHA...

  • Viestiketjun aloittaja vm72
  • Ensimmäinen viesti
vm72
...heila vielä pulssin kohoamaa (positiivisesti)?
Itelle kävi ohrasesti kauppareissulla,vanha ihastus tuli lapsineen kaupassa vastaan ja vieläkin kouras vatsanpohjaa.Tästäkin suhteesta on jo 10 vuotta aikaa mutta jotain vetovoimaa siinä kaverissa vielä on :p
 
Yes
Kyllä vaan saa perhosia vatsaan....vieläkin!!!...vaikka suhteesta on aikaa jo kymmenisen vuotta ja sen jälkeen molempien elämäntilanteet muuttuneet kovasti!

Ex-sulho on ilmaissut asian näin että jos vielä vapaille markkinoille meikä-tyty ilmaantuu, niin en kuulemma pitkin ole vapaana jos hänestä se on kiinni.... :p Kyllä takuulla hänet vielä ottaisin ja pulloon pistäisin, mutta ei kuitenkaan nyt...elän onnellisesti mieheni, ja lastemme kanssa =)
 
Rehellisesti eivät. Miehellä on kyllä ollut älyttömän mukavia ja seksikkäitä kumppaneita (joista moni nykyään myös minun kaveri), ja olen varma että miehellä välillä käyp mielessä...

En ole mustasukkainen, vaan älyttömän onnellinen että minut tuo mies sitten lopulta valitsi ja nappasi :)
 
Kyllähän se vanha suola kutittelee välillä! Mun onneni että ex asuu eri paikkakunnalla, eli siihen törmääminen on 1:10 000! Mutta kyllä sitä miettii että mitä jos olis tehnyt asiat toisin ja olisimme yhdessä vielä, mutta sitten sitä tulee järkiinsä ja on vaan onnellinen omasta miehestä ja lapsesta! Kai sen elämän on ollu tarkotus mennä näin, mutta jos sinkku olisin niin kyllä kelpais vieläkin :LOL:
 

Yhteistyössä