saako zalandosta laskulle vaikka luottotiedot oie mennyt?

  • Viestiketjun aloittaja dddddd
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mastercard, visa, american express ja paypal ovat zalandon sivujen mukaan maksutavat. Eihän noista mikään ole lasku, eli eihän sieltä saa luottotiedollinenkaan tilattua laskulle? :D
 
"vieras"
Miksi en voi maksaa tilaustani laskulla?

Laskulla maksaminen ei ole mahdollista seuraavissa tapauksissa:
- Ilmoittamasi laskutusosoite ja toimitusosoite eivät vastaa toisiaan. Voit tarkastaa osoitetietosi Zalando-asiakastililläsi.
- Kaikkia edellisten tilausten laskuja ei ole maksettu.
- Ostoskorin yhteissumma on enemmän kuin 300 euroa. Voit poistaa tuotteita ostoskoristasi niin, että summa on alle 300 euroa ja koettaa uudestaan tai valita jonkin muun maksutavan.
- Kuten verkkokaupassa yleensä, tarkastamme asiakkaan luottotiedot maksuhäiriöiden varalta riippumattomasta luottotietorekisteristä. Luottokelpoisuus tarkastetaan jokaisen tilauksen yhteydessä, ja tarkastuksen tulos voi vaikuttaa asiakkaan valittavissa olevaan maksutapaan.

http://www.zalando.fi/faq/maksaminen/
 
"..."
kuulemma saa. tuttu, ei kuulu siis kaveripiiriini, tilasi juuri 300e laskulle merkkivaatteita lapsille ja itselle ja joo ei aikomustakaan maksaa nitä. Niillä vaatteilla se ny jo pari viikkoa juppaillu :D
 
"vieras"
[QUOTE="...";27377781]kuulemma saa. tuttu, ei kuulu siis kaveripiiriini, tilasi juuri 300e laskulle merkkivaatteita lapsille ja itselle ja joo ei aikomustakaan maksaa nitä. Niillä vaatteilla se ny jo pari viikkoa juppaillu :D[/QUOTE]

Missä sun tyylisiä ihmisiä oikein kasvaa? Missä mennyt pieleen?
 
lucifer
[QUOTE="vieras";27377734]Mastercard, visa, american express ja paypal ovat zalandon sivujen mukaan maksutavat. Eihän noista mikään ole lasku, eli eihän sieltä saa luottotiedollinenkaan tilattua laskulle? :D[/QUOTE]saa laskulle, itse ainakin tilasin laskulle ja ihan on luottotiedot kunnossa.
 
"mie"
olen tilannut laskulle jo monen tonnin edestä vaatteita ja luottotietoni ovat todellakin menneet. täällä meillä päin on jo ihan zalando villitys kaikkien luottotiedottomien keskuudessa...
 
"Öööööö"
Miks luottotiedoton jättää laskut maksamatta?? Mulla ei oo luottotietoja mut mitään en ole jättänyt tahallani maksamatta niiden menettämisen jälkeen, ja pian saan ne takas.
 
....
Minulla on luottotiedot ihan normaalit, eikä ole aikomustakaan jättää laskuja maksamatta, mutta miksen saa tilattua laskulla Zalandolta?? Ei vain löydy sellaista vaihtoehtoa.

Eipä silti, Zalandolla on niin ärsyttävä mainos että parempi etten tilaakaan...
 
"vieras"
kellään tietoa miksi zalandosta ei saa tilattua laskulle? vain ja ainoastaa visa ja paypal ? vaikka on alle 300€ tilaus ja omalta sivulta vaihdettu maksutavaksi lasku.. ??
 

Yhteistyössä