saamarin vanhat ukot!

mun on pakko tulla tänne avautumaan ku kiukku ei vaan laannu! Tarina menee niin että me muutettiin pois yhestä kerrostalosta, johan viime la joku vanha patu tulee sanoo parkkipaikalla (lastaan tavaraa autoon) että "sulle tulee lasku postissa" ja mä oon ihan ulkona että mitä hittoa. Mikä lasku?! mä olin kuulemma kolhinu sen autoa joskus ma ja ti se oli huomannu lommon. öööh, anteeks vaan mut en se ollut minä. Se Holmes oli tehny johtopäätöksen maalitahrasta että se voi olla harmaata tai sitten valkoista ja se oli sitten päättäny sen olevan valkoista ja syyllinen; minä! :O :O eipä ollu riittäviä todisteita kyllä aiheesta!

ei kerrottu nimeä eikä mitään muutakaan, aikani kiistin ja tyyppi lähti pois sanoen "en minä teitä syytäkkään.."

TÄNÄÄN se saamarin k-pää oli vaanimassa talon aulassa ku olin vieny avaimet pois vanhasta paikasta vuokranantajalle. SAMA virsi siitä sen ovesta ja 500e! mä olin valmis soittaa poliisit mut mitää reaktiota ei tullut. Ei taaskaan nimeä yms. muuta tietoa irronnu. Kiisti että oli puhunu laskun lähettämisestä jolloin tuli sanottua todistajista jotka oli paikalla ja sitten toivotin hyvää loppupäivää ja että asian olevan nyt tässä. Arvatkaa tekikö tirpasta sitä kyttääjä turpaan!:kieh:

tais miehen potenssi olla aika nollissa jos toyota on sen jatke.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä