Saamaton mies??!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti
mä vaan
Mulla tyttö joka pitää miestä isänään. Toinen yhteinen tulossa. En mitenkään syrji miehen tyttöä mutta haluan nähdä tekeekö asialle mitään. En minä jaksa kaikesta huolehtia. Kun ei kerta suostu yöksi vaippaa laittaa tytölleen niin itse saa pestä ne vaatteet ja petivaatteet. Oonko mä nyt liian tyly?
 
mä vaan
Olen asiasta sanonu monta kertaa ja ihan nätisti. Aina ne vaan unohtuu sit. Ootteko nyt sit tosiaan sitä mieltä että mun pitäs kaikki tehdä ja miehen ei tarvii tehdä mitään. Ja niitähän ei tarvii pestä jos se vaippa olis ollu. Tyttö kuitenki vasta 3v. Kyllä minä omalle laitoin vaipat niin kauan ku yöllä pääs vahinko. Pääs paljon helpommalla.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Jätän lapun vessan oveen ennenku illalla karkaan töihin. Haisee joo hieman. Ihan jännittää tapahtuuko mitään.


no oikeasti,lapsellista.mut kai hyvä idea jos ette muuten saa riitaa aikaan ja vältämättä haluaa saada sen aikaan..;)minä olisin ne aika päivää sitten jo nakannut koneeseen ja sanonut miehelle että ne seuraavalla kertaa huolehditaan koneeseen.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Olen asiasta sanonu monta kertaa ja ihan nätisti. Aina ne vaan unohtuu sit. Ootteko nyt sit tosiaan sitä mieltä että mun pitäs kaikki tehdä ja miehen ei tarvii tehdä mitään. Ja niitähän ei tarvii pestä jos se vaippa olis ollu. Tyttö kuitenki vasta 3v. Kyllä minä omalle laitoin vaipat niin kauan ku yöllä pääs vahinko. Pääs paljon helpommalla.
no laita sinä se vaippa seuraavalla kerralla yöksi. Ei sinun kaikkea tarvitse tehdä, mutta jos ne on jo puolitoistaviikkoa lojunut, niin luulen, että miestäsi ne eivät haittaa mitenkään, joten tuskin niitä tulee korjaamaan. Keskustelun paikka.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Olen asiasta sanonu monta kertaa ja ihan nätisti. Aina ne vaan unohtuu sit. Ootteko nyt sit tosiaan sitä mieltä että mun pitäs kaikki tehdä ja miehen ei tarvii tehdä mitään. Ja niitähän ei tarvii pestä jos se vaippa olis ollu. Tyttö kuitenki vasta 3v. Kyllä minä omalle laitoin vaipat niin kauan ku yöllä pääs vahinko. Pääs paljon helpommalla.


ehkäpä teillä ei sitten vahinkoja satu niin paljoa ja mies tahtoo kuivaksi..mutta arvaappa,nyt mun on ekaa kertaa pakko sanoa et haiskahtaa kusen lisäks provolta,miehen lapsi,kaksi viikkoa kusiset vaatteet lattialla..noh,ne meni vielä,mut sit toi et 3v niin sinä laitoit kyllä et pääsee helpommalla..ei kukaan noin tyhmä ole:)
 
mä vaan
Tähän mennessä olen ne laittanut koneeseen ku lojumaan jää aina. Ja ei siitä riita tule. Meillä ei tommosista asioista tapella. Mä olen niin monta kertaa tehny ton homman että mulle riittää. Jos ei vaippaa niin mies itse huolehtikoon niistä pissisistä vaatteista.
 
mä vaan
Ei anna mun laittaa vaippaa. Kuulema liian noloa lapselle. Ei tää mikään provo ole. Miehen tyttö joka toinen viikonloppu meillä ja aina on sänky märkä. Siinä sit saa pestä kaiken patjoja myöten. Ja tyttö on 3v..tai no loppuvuodesta täyttää 4. Mikä tässä nyt on provoa??
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
onko lapsi kastellut sänkyään näiden puolentoista viikon aikana? en minäkään laittaisi 3-vuotiaalle enää vaippaa jos vahinkoja ei sen tiuhempaan satu.
Kotona näitä sattuu pari kertaa viikko. Meillä ollessa joka kerta.
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja matala:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Jätän lapun vessan oveen ennenku illalla karkaan töihin. Haisee joo hieman. Ihan jännittää tapahtuuko mitään.
juu... kirjeenvaihdollahan ne asiat parisuhteessa kannatta hoidella
viimeks eilen sanoin. Nyt laitan lapun vessan oveen ihan sen takia että vessaan mennessä huomaa ja laittas ne sit koneeseen.
 
vieras
käytättekö lapsen illalla pissalla? siis sillon kun ite meette nukkumaan, vaikka kannatte nukkuvan lapsen potalle/pöntölle? meillä se vähentää lätäköitä sängyssä. onhan tuo melkein 4-vuotias jo aika iso yövaippoihin...
 
vierailija
Mun mielestä on kiusantekoa, jos joka päivä näkee ne pissaiset vaatteet siinä lattialla ja ei voi muun pyykin joukkoon niitä sujauttaa. Kai sä oot näiden puolentoista viikon aikana pyykkiä pessy? Isoko vaiva se olis sulta ollu?
 
mä vaan
Menee 9 aikaan nukkuu ja sillo käytetään vessassa. Illalla rajotetaan liika juomista. Mun mielestä se on lapselle nolompaa nousta sängystä kun koko sänky märkä ja kaikki huomaa miten taas käyny. Helpommin sen vaipan vois illalla vessassa "salaa" muilta sujauttaa ja aamulla vaivihkaa taas vessassa pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Ei anna mun laittaa vaippaa. Kuulema liian noloa lapselle. Ei tää mikään provo ole. Miehen tyttö joka toinen viikonloppu meillä ja aina on sänky märkä. Siinä sit saa pestä kaiken patjoja myöten. Ja tyttö on 3v..tai no loppuvuodesta täyttää 4. Mikä tässä nyt on provoa??
kertoiskohan oire jostain muusta, lapsen turvattomuudesta tms...?
 
mä vaan
Olen pessy pyykkiä viikon aikana. Eikä olis vieny mun aikaa sen enempää. Mun pointti on nyt se että mies tekis kans asioita eikä automaattisesti odota että mä teen kaiken. Vai ootteko te sellasia että tyydytte siihen naisen asemaan joka tekee kaiken ja mies makaa sohvalla?
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja matala:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Ei anna mun laittaa vaippaa. Kuulema liian noloa lapselle. Ei tää mikään provo ole. Miehen tyttö joka toinen viikonloppu meillä ja aina on sänky märkä. Siinä sit saa pestä kaiken patjoja myöten. Ja tyttö on 3v..tai no loppuvuodesta täyttää 4. Mikä tässä nyt on provoa??
kertoiskohan oire jostain muusta, lapsen turvattomuudesta tms...?
Siis sitä sattuu sekä meillä että kotona. Ikinä ei meillä ollessaan ole valitellu ettei meillä tykkäisi olla ja itkun kanssa kotiin lähtee. Mies ei suostu tytön äidin kanssa edes keskustelemaan asiasta mikä harmittaa suunnattomasti.
 
veera
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Menee 9 aikaan nukkuu ja sillo käytetään vessassa. Illalla rajotetaan liika juomista. Mun mielestä se on lapselle nolompaa nousta sängystä kun koko sänky märkä ja kaikki huomaa miten taas käyny. Helpommin sen vaipan vois illalla vessassa "salaa" muilta sujauttaa ja aamulla vaivihkaa taas vessassa pois.
Toi juotavan rajottaminen on hyvä. Mitäs jos koittasitte vielä käyttää lapsen pissalla vaikka puolilta öin?
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Menee 9 aikaan nukkuu ja sillo käytetään vessassa. Illalla rajotetaan liika juomista. Mun mielestä se on lapselle nolompaa nousta sängystä kun koko sänky märkä ja kaikki huomaa miten taas käyny. Helpommin sen vaipan vois illalla vessassa "salaa" muilta sujauttaa ja aamulla vaivihkaa taas vessassa pois.
Toi juotavan rajottaminen on hyvä. Mitäs jos koittasitte vielä käyttää lapsen pissalla vaikka puolilta öin?
Pitää laittaa miehelle kello soimaan =)
 

Yhteistyössä