Saanko esitellä : hömpötysharrastukseni :)) Laittakaa muutkin kuvia omistanne :)

"vieras"
mä harrastan kanssa kynsiä, mutten geelejä, vaan lakkoja ja tarroja omiin kynsiin, kun kaipaan vaihtelua usein :D (terveisiä tutuille :wave: )
http://aijaa.com/v.php?i=005758968717.jpg
 
[QUOTE="Minni";24926477]Miniä teki joskus työkseen noita kynsiä ja nykyään päätyönsä ohessa harrastuksenaan. Nätit kynnet sulla.

Mun hömpötyksiäni (keräilen kaikkea sälää):






[/QUOTE]

Mun mies tykkäis hyvää tuosta määrästä...valittaa jo mun lanka ja kangaskokoelmasta...
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
pitkäkynsi
[QUOTE="vieras";24923739]mä harrastan kanssa kynsiä, mutten geelejä, vaan lakkoja ja tarroja omiin kynsiin, kun kaipaan vaihtelua usein :D (terveisiä tutuille :wave: )
Aijaa.com - 8968717.jpg[/QUOTE]


Ihan omat pitkät kynnet minullakin. Lakassa ovat aina ja joskus kun vaaleaa lakkaa, voin laittaa jotain koristuksia, ainakin juhliin. Arkisin vain lakkaus. Lapsetkin töissä kiinnittävät huomiota kynsiini ja kysyvät ovatko omat.
Kynnet ovat kapeat ja kauniit ja sormet hoikat.
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
Alkuperäinen kirjoittaja pitkäkynsi;24927185:
Minäkin joka vuosi neulonut aina paljon lahjoja, sukkia, lapasia, kaulaliinoja, villatakkeja. Yksi omatekemä lahja ja yksi ostettu kaikille ja heitä riittää. Omalle kuopukselle sitten vähän enemmän, kun vielä kotona asuu.
Meillä ainakin nuo itse tehdyt menee kaupaksi paremmin kuin ostetut vaatteet...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pitkäkynsi;24927173:
Ihan omat pitkät kynnet minullakin. Lakassa ovat aina ja joskus kun vaaleaa lakkaa, voin laittaa jotain koristuksia, ainakin juhliin. Arkisin vain lakkaus. Lapsetkin töissä kiinnittävät huomiota kynsiini ja kysyvät ovatko omat.
Kynnet ovat kapeat ja kauniit ja sormet hoikat.
toisin kuin mulla :ashamed:
 
sfsf
Tietääkös kukaan, miten noita värigeelejä käytetään? Jos haluan esim. mustan ranskalaisen manikyyrin (musta kärki) niin tehdäänkö se mustalla geelillä normigeelauksen aikana?? Ajattelin ostaa tuollaisen kynsistarttipaketin.
 
sfsf
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24978145:
sfsf : mä laitan niin että ennen viimeistelygeeliä laitan sen kärjen . :)
Kuinka usein sä huollat kynsiäsi? Poistatko aina vanhan tipin? Miten se poistetaan :D Kuinka kauan sinulla meni, että kynsistä alkoi tuleen ihan siistejä - vai tuliko heti ekalla kerralla ihan ok tulos?
 
Kuinka usein sä huollat kynsiäsi? Poistatko aina vanhan tipin? Miten se poistetaan :D Kuinka kauan sinulla meni, että kynsistä alkoi tuleen ihan siistejä - vai tuliko heti ekalla kerralla ihan ok tulos?
Tuossa yllä on kuva mun ensimmäisistä kynsistä. Vaikka nuo ei ammattilaisen tekemiltä näytäkään, niin kyllä mä olen kovin tyytyväinen ja tulos on mielestäni ok :)
 
Kuinka usein sä huollat kynsiäsi? Poistatko aina vanhan tipin? Miten se poistetaan :D Kuinka kauan sinulla meni, että kynsistä alkoi tuleen ihan siistejä - vai tuliko heti ekalla kerralla ihan ok tulos?
En tiedä tuliko tämä kysymys miulle vai cheffille..
Mutta, huollan omia kynsiäni noin kolmen viikon välein . En poista vanhaa tippiä vaan viilaan kynttä haluttuun pituuteen ja sitte "täytän" kasvaneen osan ja koristelen .

Mun ekat kynnet oli mielestäni nyt jälkeenpäin katottuna karmeita.. Mutta, harjotusta kovasti niin jälki kyllä paranee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24978171:
En tiedä tuliko tämä kysymys miulle vai cheffille..
Mutta, huollan omia kynsiäni noin kolmen viikon välein . En poista vanhaa tippiä vaan viilaan kynttä haluttuun pituuteen ja sitte "täytän" kasvaneen osan ja koristelen .

Mun ekat kynnet oli mielestäni nyt jälkeenpäin katottuna karmeita.. Mutta, harjotusta kovasti niin jälki kyllä paranee :)
Sulle se kysymys taisi olla, mutta kun niin osuvasti mulla oli kuva tuossa, niin mäkin vstasin :D

Ja varmasti totta, että jälkikäteen ne ekat kynnet tuntuu varmasti susirumilta. Mutta kun ei tiedä paremmata, ne tuntuu ihan ok:lta :)

Mulla on omat kynnet niin lyhyet että tipit piti laittaa luonnottoman alas. Mutta eiköhän se vielä iloksi muutu, kun oma kynsi vähän kasvaa :) Viilatakaan en vielä oikein osaa, mutta ehkä tosiaan treenillä jälki paranee :)
 

Yhteistyössä