Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kotiuduttiin vasta äsken, kyllä ihmetyttää miten tuo pieni jakso kävellä ja remuta näin pitkään puistossa, mut onneksi jaksoi kun en olis jaksanut kantaa takasinkaan:LOL: Muutaman kerran meni istuun asfaltille, ja ylämäen meni karhukävellen jolloin vakuutin että tuon on pakko olla kävelyä raskaampi tapa:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Päikkärit :love: tuli näköjään tarpeeseen.
Oi kun vois itekkin käydä nukkumassa:rolleyes: Ei vaan nyt oikein jouda, pitäis alkaa ruokaa valmistella...Ei vaan jaksais enää yhtään mitään:)
Ja mä oon kyllä yleensä vähän pahalla päällä jos nukunkin päiväunet, kun en kuitenkaan voi nukkua niin montaa tuntia kuin haluaisin ja on inhottavaa herätä kesken unien:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oi kun vois itekkin käydä nukkumassa:rolleyes: Ei vaan nyt oikein jouda, pitäis alkaa ruokaa valmistella...Ei vaan jaksais enää yhtään mitään:)
Ja mä oon kyllä yleensä vähän pahalla päällä jos nukunkin päiväunet, kun en kuitenkaan voi nukkua niin montaa tuntia kuin haluaisin ja on inhottavaa herätä kesken unien:notworthy:
Se on kyllä harmi kun ei voi aina nukkua päikkäreitä ja mulle sopii paremmin puolen tunnin,korkeitaan tunnin päikkärit.Pitempien jälkeen oon ihan tötteröö :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s

Meillä samantapaista.

Ku kaupassa oli kokonaiset kevyesti suolatut broilerit vanhenemassa niin tungin moisen uuniin, irrotin lihat, annoin luiden kiehua vielä tunnin ja siilattuun liemeen heittelin sekaan porkkanaa, paprikaa, kesäkurpitsaa ja kyssäkaalia. Mausteeksi paljon garam masalaa ja lopuksi kananpalat ja maustamatonta jogurttia sekaan.

Tarjolle laitan vielä sitruunalohkoja jotta ne (mä!) saavat maustaa jotka haluavat.
 

Yhteistyössä