Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voisko joku mennä mun puolesta huomenna tieturva-kurssille? :geek:

Aamukahvit ja lounaan saisi kaupan päälle.
Vaatiiko työn tilaaja kurssin. 4 vuotta mulle on sitä yritetty pakottaa mut en ole jaksanut mennä. Joka päivä tietyömailla olen.
Sama on ensiapukurssin kanssa mikä on mulle kuulemma pakollinen. Olen yksin töissä. Kurssien pitäjiltähän ei mitään lakipykäliä näihin löydy. Puhutaan vaan käytännöistä ja yleisistä vaatimuksista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä olen ollut kiltisti. Äsken sain tehtyä kotiläksyt. :eek:
Mitä läksyjä teille tuli?:)
Meillä tuli psykologiasta Tunnetaidoista moniste jossa käsitellään agressiota ja itte olen aika huuli pyöreänä, koska mun agressio on luokkaa ''tapahtuu ani harvoin ja kestää tyyliin muutamasta sekunnista korkeintaan minuuttiin''...eli miten mä sellasesta mitään selitän?
Korkeintaan voin kertoa näillä sanoilla:''No siinä tapahtuu Pum Pum ja savua ja sitten rauha ja kaikki on ohi''?:cautious:
 
Aqela
Mitä läksyjä teille tuli?:)
Meillä tuli psykologiasta Tunnetaidoista moniste jossa käsitellään agressiota ja itte olen aika huuli pyöreänä, koska mun agressio on luokkaa ''tapahtuu ani harvoin ja kestää tyyliin muutamasta sekunnista korkeintaan minuuttiin''...eli miten mä sellasesta mitään selitän?
Korkeintaan voin kertoa näillä sanoilla:''No siinä tapahtuu Pum Pum ja savua ja sitten rauha ja kaikki on ohi''?:cautious:
:LOL:

Toiminta digitaalisessa ympäristössä. Word ja powerpoint jutskat. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä