Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sekö oikeuttaa sen mitä lispet ti tekee täällä harmaana?
En oo harmaana, eikä oo syytä kenellekään vinoilla.:coffee:


Ollaan menossa just lomalle!:love: Oli hiukan kiire aamu, kuopuksella oli vielä tänä aamuna peli jonne juostiin suoraan sängystä! Prhn herätyskello!:D

Nyt on kyllä vaihdettu sitten niin vapaalle kun olla saattaa!:love: Poreamme, sauna ja järvi kutsuu!:love:
Talviturkit lähti eilen meressä!!!

Viettäkää kiva päivä! :love: Älkääkä riidelkö ja syytelkö toisianne! :coffee:

Ps. Vastailen yksäreihin myöh!:)
 
vierailija
En oo harmaana, eikä oo syytä kenellekään vinoilla.:coffee:


Ollaan menossa just lomalle!:love: Oli hiukan kiire aamu, kuopuksella oli vielä tänä aamuna peli jonne juostiin suoraan sängystä! Prhn herätyskello!:D

Nyt on kyllä vaihdettu sitten niin vapaalle kun olla saattaa!:love: Poreamme, sauna ja järvi kutsuu!:love:
Talviturkit lähti eilen meressä!!!

Viettäkää kiva päivä! :love: Älkääkä riidelkö ja syytelkö toisianne! :coffee:

Ps. Vastailen yksäreihin myöh!:)
Voit ko sit ten se lit tää miten on mah dol lista että kiu saa minen tääl lä al kaa ai na enn en kuin sinä kir joita t jot ain mus tan a?
 
Voit ko sit ten se lit tää miten on mah dol lista että kiu saa minen tääl lä al kaa ai na enn en kuin sinä kir joita t jot ain mus tan a?
:D
Valitettavasti en. Ihan aikuisten oikeasti mulla ei ole mitään syytä vinoilla, täällä on mulla hyviä ystäviä ja kivoja kavereita. Huoli pois - en vinoile harmaana.(y)

Hahaa, kohtapa ollaan perillä!:X3: Sauna saa olla päällä koko ajan ja usutan tänään lapset yöuinnille, eivät oo ennen pimeessä uineetkaan.:sneaky:
Muuten!!! Olipa kylpyvaahdot kiven alla! Ennen niitä sai hyväntuoksuisia ihan marketistakin - no eipä enää!:cautious: Tyydyuin johkii aromaterapia suihkusaippuihi ja jos ei vaahtoo tarpeeks ni laitan fairya.:geek::giggle:
 
vierailija
:D
Valitettavasti en. Ihan aikuisten oikeasti mulla ei ole mitään syytä vinoilla, täällä on mulla hyviä ystäviä ja kivoja kavereita. Huoli pois - en vinoile harmaana.(y)

Hahaa, kohtapa ollaan perillä!:X3: Sauna saa olla päällä koko ajan ja usutan tänään lapset yöuinnille, eivät oo ennen pimeessä uineetkaan.:sneaky:
Muuten!!! Olipa kylpyvaahdot kiven alla! Ennen niitä sai hyväntuoksuisia ihan marketistakin - no eipä enää!:cautious: Tyydyuin johkii aromaterapia suihkusaippuihi ja jos ei vaahtoo tarpeeks ni laitan fairya.:geek::giggle:
Aiheen vaihtaminen ei nyt auta,tiedät itsekkin kiu saav asi tiettyjä palst alaisia harma ana.
 
vierailija
:D
Valitettavasti en. Ihan aikuisten oikeasti mulla ei ole mitään syytä vinoilla, täällä on mulla hyviä ystäviä ja kivoja kavereita. Huoli pois - en vinoile harmaana.(y)

Hahaa, kohtapa ollaan perillä!:X3: Sauna saa olla päällä koko ajan ja usutan tänään lapset yöuinnille, eivät oo ennen pimeessä uineetkaan.:sneaky:
Muuten!!! Olipa kylpyvaahdot kiven alla! Ennen niitä sai hyväntuoksuisia ihan marketistakin - no eipä enää!:cautious: Tyydyuin johkii aromaterapia suihkusaippuihi ja jos ei vaahtoo tarpeeks ni laitan fairya.:geek::giggle:
Kerroit sitten kaikille palstan miehille eräästä mus tasta jotain,itse sain tie tää asiasta viime viikolla.
 
En ole El lu (y)
On kaksi vaihtoehtoa mitä ilmeisesti olet.
A.) Asut Kanadassa.
B.) Olet taksikuski.
Pahin vaihtoehto on se että olet molempia, sillä sen tyhmempää otusta ei maa päällään kanna.
Olet ny saanut huomion muutaman viestin verran, jaksat taas ainakin viikon ilman vastauksia. Jos ei muuta tekemistä ole niin mieti mikä on totta ja mikä ei kenenkin kertomana.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä