Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kemikaaleista tuli mieleen...

Sanokaa naiset, onko se niin hirvee rikos jos lyö vartalovoidetta naamaankin? :unsure: Olis kiva jos ois yks ainut puteli kaikelle, mut en haluis käyttää erikseen jotain

-käsirasvaa
-vartalovoidetta
-silmänympärysrasvaa
-jalkalinimenttiä kuiville käpälille
-päivä-ja yövoidetta.

Kauhistutte vielä enemmän kun sanon että tuoksu on isoin kriteeri. :ROFLMAO: En halua siis läiskiä jotain Aqualan-perusvoidetta vaan haluaisin naisellisen, kevyen tuoksun. Semmoinen kuin äidin käsirasva joskus lapsuudessa. :love:
Meidän äidillä oli jotain lievän sitruunan tuoksuista ja se oli tosi hyvääkin, mikähän se oli(n) joku mikä silloin oli tosi yleinen ja suosittuo_O
 
Oon kouluttanu Mantan saalistamaan niitä. (y) Ne on kuin peura ajovaloissa kun ylhäältä oksistosta syöksyy katti niiden eteen.
Eli sun takia se tekee sitä myös mulle?:eek::cautious:
Tosin tekee niin, että höökii nurkan takaa takatassuilla seisten ja kohti pomppien ja sitten kietoo ittensä pohkeen ja nilkan ympäri vain kulkeakseen mukana kun menen olkkariin tai kylppäriin:love::love:
 
Kemikaaleista tuli mieleen...

Sanokaa naiset, onko se niin hirvee rikos jos lyö vartalovoidetta naamaankin? :unsure: Olis kiva jos ois yks ainut puteli kaikelle, mut en haluis käyttää erikseen jotain

-käsirasvaa
-vartalovoidetta
-silmänympärysrasvaa
-jalkalinimenttiä kuiville käpälille
-päivä-ja yövoidetta.

Kauhistutte vielä enemmän kun sanon että tuoksu on isoin kriteeri. :ROFLMAO: En halua siis läiskiä jotain Aqualan-perusvoidetta vaan haluaisin naisellisen, kevyen tuoksun. Semmoinen kuin äidin käsirasva joskus lapsuudessa. :love:
Mä ostan prismasta Helosania, sitä samaa mitä hevosillekin laitetaan.:D Se käy kaikkeen ja kaikille.
En tosin kovin usein laita mitään, eli näemmä nesteitä on tuupattu tarpeeks ja muutenki ravinto kohillaan.

Sit on sitä hupivoitelua. Ostin Aatun valinnasta Body butteria with Tonka Bean & Shea Butter, tuoksu hyvälle.

Mutta, jos sulla on lempi tuoksuja tiedossa niin voisit tiedustella löytyykö samalta tuoksulta voidetta, usein löytyy. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä ostan prismasta Helosania, sitä samaa mitä hevosillekin laitetaan.:D Se käy kaikkeen ja kaikille.
En tosin kovin usein laita mitään, eli näemmä nesteitä on tuupattu tarpeeks ja muutenki ravinto kohillaan.

Sit on sitä hupivoitelua. Ostin Aatun valinnasta Body butteria with Tonka Bean & Shea Butter, tuoksu hyvälle.

Mutta, jos sulla on lempi tuoksuja tiedossa niin voisit tiedustella löytyykö samalta tuoksulta voidetta, usein löytyy. :)
Mä voisin ostaa kans tuon Tonkan. :)
Ja juu, olis ihana ostaa Prisman Imoussönistä joku hajuvesisetin voide, mut ne sit maksaa...no, pitää nakittaa miehelle.

Mä varmaan oon vanhana joku naamasta kulahtanu mummo ku oon käyttäny ihan mielivaltaisesti valittuja tuotteita ja oon varmaan kosmetologien kauhu, mutta ainakin tuoksun hyvälle. :love: Mähän en vanhainkodissa haise sit paskalle.
 

Yhteistyössä