Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pysy vaan sellaisessa erämökki-koivikko-neitosen ajatusmaailmassa(y)
Se sopii sulle:D
Se ajatusmaailma onkin kirkas ja selkeä kuin tunturipuro erämökin lähellä.:love:(y)

Cityvihreän maailma tuntui kuin chileläinen kaktus olisi lähtökohtaisesti tuolla rektaalissa, mut silti toisaalta olo pöhnäinen, oli kuin olis maannu marihuanapellossa jossa kuului Maria Ohisalon empaattinen lässytys.

Päikkärit ei sovi mulle.
 
Munaa suuhun :p eli päivällisen aika,salaattia raejuustolla ja keitetyllä munalla. Kiitos ja nam :p
Sitten kahvin vuoro :coffee:
Keron teille nyt ällöttävän jutun...
Siis rakastan keitettyjä kananmunia ja normaalisti ahmin niitä lähes päivittäin. Mutta näin jossain ohjelmassa, kun keittivät jotain luonnosta löytämiään munia, ja niissä oli se tipunen jo alkanut kehittyä :censored:
En ole sen jälkeen voinut syödä kananmunia. Tulee heti mieleen, että mitä jos sieltä kuoren alta paljastuukin joku tipualkio.
Pitää odottaa, että tämä ällöttävä mielikuva häviää päästäni.
 
Itse välillä pakotan lapset mukaan siivouskävelyille, joissa putsaamme noita kävelyteiden reunuksia. Paitsi että itse olen siivous-friikki, niin hyvää opetusta lapsille, että eivät ainakaan itse ehkä niin helposti ala heittelemään mehupurkkejaan ja munkkipussejaan tulevaisuudessa luontoon.
Mulle ei mee jakeluun se, että miten joku ihminen pystyy heittämään roskia luontoon. Millaisia semmoset ihmiset on?

Jos nyt menisin treffeille niin ottaisin ohjelmistoon korpivaelluksen erämökin lähellä, testiksi: vaikka se olisi mikä urheilullinen ja ahkera komistus jolla on osake Arabianrannassa niin jos yksikään roska tippuis polulle, niin passittaisin kotia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Aqela
Keron teille nyt ällöttävän jutun...
Siis rakastan keitettyjä kananmunia ja normaalisti ahmin niitä lähes päivittäin. Mutta näin jossain ohjelmassa, kun keittivät jotain luonnosta löytämiään munia, ja niissä oli se tipunen jo alkanut kehittyä :censored:
En ole sen jälkeen voinut syödä kananmunia. Tulee heti mieleen, että mitä jos sieltä kuoren alta paljastuukin joku tipualkio.
Pitää odottaa, että tämä ällöttävä mielikuva häviää päästäni.
Mä olen syönyt ankan munaa joka on 8 päivää kehittynyt. Eli koivet ja muut löytyy.
 
Itse välillä pakotan lapset mukaan siivouskävelyille, joissa putsaamme noita kävelyteiden reunuksia. Paitsi että itse olen siivous-friikki, niin hyvää opetusta lapsille, että eivät ainakaan itse ehkä niin helposti ala heittelemään mehupurkkejaan ja munkkipussejaan tulevaisuudessa luontoon.
Se on oikein !(y)
 
Mulle ei mee jakeluun se, että miten joku ihminen pystyy heittämään roskia luontoon. Millaisia semmoset ihmiset on?

Jos nyt menisin treffeille niin ottaisin ohjelmistoon korpivaelluksen erämökin lähellä, testiksi: vaikka se olisi mikä urheilullinen ja ahkera komistus jolla on osake Arabianrannassa niin jos yksikään roska tippuis polulle, niin passittaisin kotia.
Jaa vaikka sen omalta mökiltäkin?:eek:
Sulla on nenä sit ku Picasson taulussa eli pari senttiä sivulle. :coffee:

Kaikki muut saa vetää päikkäreitä täällä mut sä et. Koska sulla on unikoulu päällänsä. (y)
Mä niin rakastan päiväkkeitä:love::love:
 
Hyi s**tana että mulla on kylmä:confused:
Ei auta vaikka on villatakki päällä ja tillukat jalassa, nenänpääkin ihan jää kylmä sormista puhumattakaan:unsure:

Pika jumpalla sais ehkä vähä veren kiertään....mut ku ei vaan jaksa....

....joten...tyydyn valittamaan:D
Joo, minäkin aamulla käskin jälkikasvun juosta pihalla vähän ympyrää, jos tulee kylmä, kun en joutanut aamukiireissä mitään paksumpia vaatteita alkaa etsimään :D
 
Keron teille nyt ällöttävän jutun...
Siis rakastan keitettyjä kananmunia ja normaalisti ahmin niitä lähes päivittäin. Mutta näin jossain ohjelmassa, kun keittivät jotain luonnosta löytämiään munia, ja niissä oli se tipunen jo alkanut kehittyä :censored:
En ole sen jälkeen voinut syödä kananmunia. Tulee heti mieleen, että mitä jos sieltä kuoren alta paljastuukin joku tipualkio.
Pitää odottaa, että tämä ällöttävä mielikuva häviää päästäni.
Onneksi ei koskaan oo sattunut mulle :D Voi olla ettei hetkeen söisi.:sick:
 
Hyi s**tana että mulla on kylmä:confused:
Ei auta vaikka on villatakki päällä ja tillukat jalassa, nenänpääkin ihan jää kylmä sormista puhumattakaan:unsure:

Pika jumpalla sais ehkä vähä veren kiertään....mut ku ei vaan jaksa....

....joten...tyydyn valittamaan:D
No laita villasukat jalkaan eikä mittään öööö tillukat :unsure:o_O
 
Kääk! Tajusin nukkuneeni niin kauan etten oo tehny miehelle ja muksuille ruokaa. Tuolla keittössä on jotain omatoimiporukkaa pörränny jotka on tehny voileipiä ja nyt mies käryytti kananmunaa mikrossa, enkä oo tajunnu vihjettä.

Jauhelihakeitto tulille!
*säntää köökkiin ja muuttuu - ei pullan-, vaan jauhelihakeitontuoksuiseksi kotiäidiksi*

(Ois kyllä mieskin voinu kokata...)
 
Mulle ei mee jakeluun se, että miten joku ihminen pystyy heittämään roskia luontoon. Millaisia semmoset ihmiset on?

Jos nyt menisin treffeille niin ottaisin ohjelmistoon korpivaelluksen erämökin lähellä, testiksi: vaikka se olisi mikä urheilullinen ja ahkera komistus jolla on osake Arabianrannassa niin jos yksikään roska tippuis polulle, niin passittaisin kotia.
Mä kerran ärähdin ulkona yhelle pojalle kun kuljin sen takana ja se heitti jonkun karkkipussin maahan:ROFLMAO:
Tuli jotenkin luontaisesti kun omille oon niin tarkka, vaistomaisesti tokasin että "Nostappa se pussi samantien ja katokkin ettet jatkossa enää heittele niitä maahan."

Poika pyörähti ihan säikähtäneen näköisenä ja nosti kiltisti pussin ja laitto reppuunsa:D

Hymyilin sitten kyllä nätisti ja sanoin että hyvä!:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mä kerran ärähdin ulkona yhelle pojalle kun kuljin sen takana ja se heitti jonkun karkkipussin maahan:ROFLMAO:
Tuli jotenkin luontaisesti kun omille oon niin tarkka, vaistomaisesti tokasin että "Nostappa se pussi samantien ja katokkin ettet jatkossa enää heittele niitä maahan."

Poika pyörähti ihan säikähtäneen näköisenä ja nosti kiltisti pussin ja laitto reppuunsa:D

Hymyilin sitten kyllä nätisti ja sanoin että hyvä!:rolleyes:
(y)
 
Mä kerran ärähdin ulkona yhelle pojalle kun kuljin sen takana ja se heitti jonkun karkkipussin maahan:ROFLMAO:
Tuli jotenkin luontaisesti kun omille oon niin tarkka, vaistomaisesti tokasin että "Nostappa se pussi samantien ja katokkin ettet jatkossa enää heittele niitä maahan."

Poika pyörähti ihan säikähtäneen näköisenä ja nosti kiltisti pussin ja laitto reppuunsa:D

Hymyilin sitten kyllä nätisti ja sanoin että hyvä!:rolleyes:
Uskon että ei enää tehny sitä toiste, oli varmasti veretseisauttava kokemus kun jonkun mamman hyytävä ääni kuuluu takaa. :D
 
No oletko sinäkin nyt alkanut vetämään niitä liköörikonvehteja :cautious:
Nevoföörd :D
No se on hyvä että mä pääsen vähän avartaan teidän sanavarastoa:)

Mun mielestä täällä palstalla on ihana kun on paljon eri puolelta suomea ihmisiä ja törmää kaikennäköisiin sanontoihin ja uusiin sanoihin kun eri murteet kohtaa:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja .......

Yhteistyössä