Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon ostoskärry-kyttäämisen jatkeeksi lanseerannut uuden kyttäys-lajin: parkkipaikalla naapuriauton sisätilan tavaroiden roju-kyttäys.® :cool:

Parkkipaikalla kävellessäsi kaupan ja oman auton välin katse sivuaa huomaamattomasti viereisten autojen rojutason.
Ai että niin lämmin läikähdys on käyny sydänalassa ja vähän muuallakin, kun on nähny takapenkillä marketin kestokasseja joihin on sullottu puoli elämää: lastentarvikkeita, vaatteita, wv-paperirullia. Sit etu-tai takalasissa on koneöljyisiä rättejä, tyhjiä muovisia juomapulloja. :coffee:

Meillä on vain murto-osa noista.
:love:Päteminen:love:
 
vierailija
Moi.
En mie ainakaan.
No, kun sitä posti jakaa vanhuksille, joille tulee ruokapalvelusta päivittäin nippu muovirasioita, joissa on maissikastiketta lihaliemijauheessa, toisessa porkkanaraastetta 1 dl ja pari leipäpalaa erikseen pakattuna, mut voidella täytyy itse just tuolla, vaikka joka kuukausi menee paketti roskiin, kun ei voi/halua sitä syödä. Pelkkä voi kyllä kelpaisi hyvin, mut sitä ei saa erotetuksi tuosta mitenkään.
 
Mä oon ostoskärry-kyttäämisen jatkeeksi lanseerannut uuden kyttäys-lajin: parkkipaikalla naapuriauton sisätilan tavaroiden roju-kyttäys.® :cool:

Parkkipaikalla kävellessäsi kaupan ja oman auton välin katse sivuaa huomaamattomasti viereisten autojen rojutason.
Ai että niin lämmin läikähdys on käyny sydänalassa ja vähän muuallakin, kun on nähny takapenkillä marketin kestokasseja joihin on sullottu puoli elämää: lastentarvikkeita, vaatteita, wv-paperirullia. Sit etu-tai takalasissa on koneöljyisiä rättejä, tyhjiä muovisia juomapulloja. :coffee:

Meillä on vain murto-osa noista.
:love:Päteminen:love:
ittemielessään voi tuommosen nähtyään lätkäistä autonresun omistajaperheelle wt-statuksen
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
No, kun sitä posti jakaa vanhuksille, joille tulee ruokapalvelusta päivittäin nippu muovirasioita, joissa on maissikastiketta lihaliemijauheessa, toisessa porkkanaraastetta 1 dl ja pari leipäpalaa erikseen pakattuna, mut voidella täytyy itse just tuolla, vaikka joka kuukausi menee paketti roskiin, kun ei voi/halua sitä syödä. Pelkkä voi kyllä kelpaisi hyvin, mut sitä ei saa erotetuksi tuosta mitenkään.
Ai :unsure::unsure:
 
vierailija
älä hyvä immeinen haaskaa rahojasi noihin luomusotkuihin
Meillä on uotu luomumundoa niin kauan kun sain ekan vinkin siitä ja parempaa kahvia en ole löytänyt. Meille kelpaa valmiiksijauhettukin, mutta sitä ei saa laittaa niin paljon kuin tavallista kahvia. Kalliimpaa se kyllä on kuin moni muu, mutta Luomutäysmaidolla laimennetaan, voi juoda huoletta. Mitään lääkkeitä ei ole käytössä, joten täytyy sen olla parempaa. Monissa kahviloissakin on siitä tehty kahvi - ja aina asiakkaitakin. Mut sulla on toki oikeus periaatteisiisi(y)
 
vierailija
No jaa naprapaatista en tiiä.
Hyvä/ lämmin kaulaliina on ja no pooloja pitäis ostaa uusia.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/hoitopoyta-taipuu-kuin-selkaranka/4c38934d-0dd8-3236-b479-f104f8f24ce7

Mulla on kokemukset niin kaukaa, et tiedän mistä puhun. Koskaan ei ole ollut turhaa käyntiä. Kipulääkeitä en ole käyttänyt - niiden sisältämän titaanidioksidin takia en edes kekeillut vuosikymmeniin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä