Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä pakkaan, mutta en kerro miks ku Roosa ei vielä pääse lomalle ni en viiti leijjuu.:coffee::D

Tummapaahto juhlamoka on syvältä tänään!:sick:

Tsemppilöitä kovasti paljon vaikeiden aikojen vangeille. Toivon, että Joulu taikoineen toisi teille lämpöä ja iloa. Sekä joskus auttaa kun mietiskelee mitä kaikkea hyvää on, ja mistä voi olla kiitollinen.
Lämpimiä haleja!:love:

upload_2019-10-16_18-49-21.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Mä pakkaan, mutta en kerro miks ku Roosa ei vielä pääse lomalle ni en viiti leijjuu.:coffee::D

Tummapaahto juhlamoka on syvältä tänään!:sick:

Tsemppilöitä kovasti paljon vaikeiden aikojen vangeille. Toivon, että Joulu taikoineen toisi teille lämpöä ja iloa. Sekä joskus auttaa kun mietiskelee mitä kaikkea hyvää on, ja mistä voi olla kiitollinen.
Lämpimiä haleja!:love:

katso liitettä 8322
Mun puolesta jokaiiikka, joka pääsee täältä kylmästä ja pimeästä hurtanperseestä ihan hetkeksikin veks, saa hehkuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vierailija
Mä pakkaan, mutta en kerro miks ku Roosa ei vielä pääse lomalle ni en viiti leijjuu.:coffee::D

Tummapaahto juhlamoka on syvältä tänään!:sick:

Tsemppilöitä kovasti paljon vaikeiden aikojen vangeille. Toivon, että Joulu taikoineen toisi teille lämpöä ja iloa. Sekä joskus auttaa kun mietiskelee mitä kaikkea hyvää on, ja mistä voi olla kiitollinen.
Lämpimiä haleja!:love:

[ATH]
höh. Pidä sä jo se lätty kiinni
 

Yhteistyössä