Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No nyt vähän helpotti ku juteltiin puhelimessa ja sovittiin että tullaan kaikki yhdessä ens kerralla!:love:
Lähettelin houkutuskuvia missä näkyy lastenhuoneen tulisijasta kuvia ja höpöttelin miten kiva on kölliä sisällä lämpösessä tulen eessä kun on käynyt ulkona kylmässä möyhimässä.:giggle:

Viimetalvena tehtiin kynttiläpolkuja ja lumiveistoksia.:love: Niitä odotellessa!:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niin ja sen jälkeen niistä tehdään elokuva: Yksin kotona kaksin ja lispettistä tulee miljonääri!![A]
. Tollo. Televisiosta tulee se ohjelma jossa lapset jötetään kotiin ja niille hiukan rahaa.

Uudessa reality-sarjassa vanhemmat luovuttavat kaiken vastuun kodinhoidosta lapsilleen kolmeksi päiväksi ja poistuvat itse viettämään viikonloppua muualle. Lapset saavat määrätä ja päättää keskenään, miten viikonloppu kotona vietetään. Käytössään lapsilla on tukku rahaa ja kodin avaimet. Kuinka perheen kullannuput selviävät arkisista askareistaan ilman vanhempien valvontaa ja tukea? Kotimainen realityohjelma.
 
. Tollo. Televisiosta tulee se ohjelma jossa lapset jötetään kotiin ja niille hiukan rahaa.

Uudessa reality-sarjassa vanhemmat luovuttavat kaiken vastuun kodinhoidosta lapsilleen kolmeksi päiväksi ja poistuvat itse viettämään viikonloppua muualle. Lapset saavat määrätä ja päättää keskenään, miten viikonloppu kotona vietetään. Käytössään lapsilla on tukku rahaa ja kodin avaimet. Kuinka perheen kullannuput selviävät arkisista askareistaan ilman vanhempien valvontaa ja tukea? Kotimainen realityohjelma.
Miten niin tollo?
Tiedän ko. sarjan, mutta sitä sarjaa ENNEN oli leffoja nimeltään YKSIN KOTONA ja mä puhuin niistä, tonttu!!!
 

Yhteistyössä