Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Asiasta kukkaruukkuun.:notworthy:
Ei tää nyt niin pahalta tunnu, tai siis en oo ainakaan kuolemassa pystyyn.
Me lopetettiin suhde pari viikkoa sitten.
Mä siis rakastuin mun parhaaseen kaveriin n. 3 vuotta sitten ja nyt se on ohi.
Katsotaan pysytäänkö vielä parhaina kavereina. Ei erottu ainakaan riidoissa.

Seksi oli niiiin hyvää!!!!:love: Harmittaa kun ei muu sittenkään wörkkiny!:unsure:
(n)
 
Sanon vain omasta kokemuksesta, että entiset suhteet voivat tulla ” kummituksina ja haamuina” uuteen, muuten hyvään suhteeseen.
Jotenkin vertaa niitä entisiä naisystäviä uuteen ystävään.
Ehkä naiset ovat toisin ajattelevia tässä tapauksessa
Näin voi hyvinkin olla.

Olen tuntenut miehen 18 kesäisestä asti ja on kyllä sellainen persoona että ei voi muihin verrata!:D

Outoa kirjoittaa ex-mies kun ollaan oltu erossa vasta 2 vkoa.:notworthy:

Mulla on nyt elämäni aikana ollut 3 pitkää suhdetta. Tuntuu oudolta!:notworthy: Jotenkin paljolta!
 
Näin voi hyvinkin olla.

Olen tuntenut miehen 18 kesäisestä asti ja on kyllä sellainen persoona että ei voi muihin verrata!:D

Outoa kirjoittaa ex-mies kun ollaan oltu erossa vasta 2 vkoa.:notworthy:

Mulla on nyt elämäni aikana ollut 3 pitkää suhdetta. Tuntuu oudolta!:notworthy: Jotenkin paljolta!
Parempi kolme pitkää suhdettä kuin lyhyitä suhteita. Luulen ainakin ainakin
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Sanon vain omasta kokemuksesta, että entiset suhteet voivat tulla ” kummituksina ja haamuina” uuteen, muuten hyvään suhteeseen.
Jotenkin vertaa niitä entisiä naisystäviä uuteen ystävään.
Ehkä naiset ovat toisin ajattelevia tässä tapauksessa
Kyllä ikävät kokemukset voi seurata ja saada arastelemaan koko suhdejuttuja(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Aqela
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Kyllä ikävät kokemukset voi seurata ja saada arastelemaan koko suhdejuttuja(n)
Miin voi, ehdottomasti. Asiaan voi suhtautua eri tavoin.
Alkoma oli aviossa vuosia ja sitten tuli ero, seurustelin ukrainalaisen naisen kanssa ja hän meni naimisiin toisen miehen kanssa. Sitten seurustelin suomalaisen naisen kanssa ja hänkin otti toisen miehen, nyt tämä
viimeinen naisystävä muutti toiseen kaupunkiin
Mutta luuletko, että hautaan pääni santaan? No en
 
Ehkäpä.

Pitäis osata ajatella, että loppu on aina jonkun uuden alku. Onneks on elämässä ihmissuhteet kunnossa ja lapset ihania ja terveitä.:love:
Tykkään sun ajattelutavasta, patempi iloita pienistä, jokapäivisistä asioista kuin odottaa prinssiä tulemaan valkoisella oriilla
En nyt mitenkään yrittänyt sanoa, että elämä ja lapset olisivat mikään pieni asia
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En usko että osaisin olla sillee sinkku et harrastaisin vaan seksiä ties kenen kanssa.
Eikä se kyllä olis sopivaakaan kun olen tavallaan yyhoo. koska lapset asuu kokoajan mun kanssa.

Oon varmaankin enempi parisuhdeihminen.

Saas nähhä miten sitä pärjää ilman seksiä!
 
Mä taas tykkään olla yksin, ainakin toistaseks..eipähän kukaan satuta sanoillaan tai teoillaan, eikä manipuloi tai hauku.
Sua on sattunu pahasti! Maailmassa on kyllä hyviäkin miehiä, mutta eihän sitä tiiä osuuko kohdalle. Toivon, että sulle osuu, sitten kun susta tuntuu että kumppani kelpaa.:love:

Mun voi olla vaikea kelpuuttaa enää ketään kun vertaan varmasti edelliseen.:notworthy: Muuten täydellinen mies mulle, mutta addiktio.

Tervetuloa sinkkuvuosille siis.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Käytiin lenkillä ja sit olin niin ahkera että rahkavoitaikina jäähtyy jääkaapissa. :)

Ny pitäis paistaa jauheliha ja keittää riisit.

Nii ja suhteista. Yhtäainutta en kadu jälkikäteen. En sitä missä tulin jätetyksi teksiviestillä enkä sitä joka puri melkein palasen irti käsivarrestani enkä niitä muitankaan mitkä aikanaan tuntuivat ihan kamalilta.

-Jokaisesta kuitenkin kun olen jotain saanut ja oppinut.
 

Yhteistyössä