Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Karvamaha
Karvanaama
Karvis
:ROFLMAO::ROFLMAO:
Toi karvamaha on niin paras!!:LOL:

Ruskeat on silmät ja tukka, on kyllä komee mies, ei yhtään mikään ylimielinen leijjuja tai lipevä euroopanomistaja vaan kujeileva huomioon ottava hurmuri.:barefoot: Charmantti!!!! Vanhanajan charmantti, mutta joskus jännämieskin.:oops:

Mulla on aina ollut tapana sanoa söpistellen että ”Voi herra ”Vikström” te olette niin hurmaava.”:giggle:
:cautious:
Herra Karva olkoon hyvä ja asioikoon päiväsaikaan. Niinku jämerät ja asialliset Miehet.

Nyt siitä tulee mieleen 15-kesäinen Jonne "miks sä jätit mut (vaikka olen vähän mustis ja samat tavat mulla on jatkossakin)...kulta avaa ovi, kello ei oo vasta ku 03, mä hyppään kuusen latvasta jos et avaa..."
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:cautious:
Herra Karva olkoon hyvä ja asioikoon päiväsaikaan. Niinku jämerät ja asialliset Miehet.

Nyt siitä tulee mieleen 15-kesäinen Jonne "miks sä jätit mut (vaikka olen vähän mustis ja samat tavat mulla on jatkossakin)...kulta avaa ovi, kello ei oo vasta ku 03, mä hyppään kuusen latvasta jos et avaa..."
Apyvä että mä rakastan sun tapaas tuoda mun ajatukset kirjoitettuna suoraan tänne!!
 
Apyvä että mä rakastan sun tapaas tuoda mun ajatukset kirjoitettuna suoraan tänne!!
Oikeesti hävettää ihan sikana, oon ollu päiväkausia pois ja ekat sanat kun tulen palstalle niin se on Lispetin neuvomista miesasioissa.

Mut miehessä pitää olla sen verran ylpeyttä ettei se tunge kämpille ku mikäki levoton, lähde puoliväkisin kuljettelemaan toisen piskiä puoliltaöin jne.

Mun Ruusumies (Lispetti tietää koodisanan) ois vastaavassa tilanteessa semmonen että se aattelis "jahah, olkoon muija nyt rauhassa siellä missä on, kerkiän mä tässä viikkojen kuluessa rauhassa pistämään varovaista viestiä että haluaako jutella jne."
 
Oikeesti hävettää ihan sikana, oon ollu päiväkausia pois ja ekat sanat kun tulen palstalle niin se on Lispetin neuvomista miesasioissa.

Mut miehessä pitää olla sen verran ylpeyttä ettei se tunge kämpille ku mikäki levoton, lähde puoliväkisin kuljettelemaan toisen piskiä puoliltaöin jne.

Mun Ruusumies (Lispetti tietää koodisanan) ois vastaavassa tilanteessa semmonen että se aattelis "jahah, olkoon muija nyt rauhassa siellä missä on, kerkiän mä tässä viikkojen kuluessa rauhassa pistämään varovaista viestiä että haluaako jutella jne."
Kaikki mitä kirjoitat on ihanasti tehty ja järkevää! Kiitos.:love:

Ruusumaisesti täällä on jokseenkin toimittu, mutta se ei ole tuottanut tulosta. Oon jotenkin niin kypsä, eikä olo tunnu hassummalta ilman karvaturpaa. Voisi siis varmasti olla enempikin ikävä. Nyt ei tarvitse miettiä voiko luottaa ja onnistuukohan jutut, saapuukohan edes ajoissa paikalle jne.
Ja juu, kun palauttaa hauvan niin sanon että jatkossa ajoissa tai ei ollenkaan.
Ajatukset laukkaa sillee etten viittis ees nukahtaa - mitäs jos Karvis kinkeää sänkyyn viereen!!(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä