Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku muu kokkaa. Ei kaikki voi samaa tehdä. Mutta kokkien pitää myös osata siivota. En ole siellä joka päivä siivoamassa.
Meinasit keskittyä pelkkään siivoamiseen? Kuka hoitaa markkinoinnin? Tavaratilaukset? Laskutukset jne.? Aika paljon saat hommata muuta väkeä pyörimään. Ja tiedoksi, että ravintolakoulutukseen kuuluu hygieniaosaaminen keittiössä eli kokitkin osaavat siivota.
 
r0s
Tarpeeksi nopeaa, tarpeeksi hyvää ja kohtuuhinnalla niin voi myydä vaikka kojusta.

Mä ostaisin aamulla kolmella eurolla puuron ja ison lusikallisen mustikoita. Ja lounaaksi kävisi keitto itämaiseen tai vaikka espanjalaiseen tyyliin. Tarpeeksi paksu ja täyttävä, vedestä ei maksa kukaan. Hintaa vois olla vitonen tai jos saa vettä ja leipää ni kuusi euroa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tarpeeksi nopeaa, tarpeeksi hyvää ja kohtuuhinnalla niin voi myydä vaikka kojusta.

Mä ostaisin aamulla kolmella eurolla puuron ja ison lusikallisen mustikoita. Ja lounaaksi kävisi keitto itämaiseen tai vaikka espanjalaiseen tyyliin. Tarpeeksi paksu ja täyttävä, vedestä ei maksa kukaan. Hintaa vois olla vitonen tai jos saa vettä ja leipää ni kuusi euroa.
sullahan menee tienat ruokaan jos syöt joka päivä töissä 9 eurolla

teetä termariin ja kunnon voileivät kotoa matkaan
 
r0s
sullahan menee tienat ruokaan jos syöt joka päivä töissä 9 eurolla

teetä termariin ja kunnon voileivät kotoa matkaan
Nytkin ollaan reissussa. Hotellissa ei pahemmin kokkailla. Taukotuvassa on mikro. Aamupuuro alepasta kaksi euroa ja lounaskeitto raejuustolla kolme. Jäätelö maksoi reilut kolme eoroa joten kahdeksan euroa tän päivän saldo. Toistaiseksi.

Kotoa lähtiessä on usein leipää ja lounasruokaa mukana.
 
Nytkin ollaan reissussa. Hotellissa ei pahemmin kokkailla. Taukotuvassa on mikro. Aamupuuro alepasta kaksi euroa ja lounaskeitto raejuustolla kolme. Jäätelö maksoi reilut kolme eoroa joten kahdeksan euroa tän päivän saldo. Toistaiseksi.

Kotoa lähtiessä on usein leipää ja lounasruokaa mukana.
unohin että teet reissuhommaa, sillon joutuu pakosti turvautumaan tyyriisiin vaihtoehtoihin
 
Heheeei!!:)

Karvainen vauva palautui kotiin yöjuoksultaan, toissayönäkö se nyt oli, kun kello oli yli yksi yöllä.(y) Teeskentelin nukkuvaa. Karvakuono lähti taholleen.

Eilen oli niin kiire päivä etten kerinny tänne olleskaan!:cautious: Illalla Karvakuono ehotti yhteistä lenkkiä koiran kanssa kun halus jutella, suostuin ja pyysin vielä kahvillekin. Eipä tuo juurikaan jutellu mistään erikoisesta, mutta normi tsit tsättiä siinä oli kokoajan. Autteli lapsia läksyjen teossa ja kuulusteli kokeeseen kun laitoin ruokaa. Sitten halus puhua vakavia ja sillä otti koville, sen huomas! Kertoi kuinka ei ymmärrä miten antoi käydä niin, että ollaan tässä tilanteessa ja että oon maailman tärkein ja rakkain etc etc. Joo o! sanokoot muut kylmäkiskoiseks jos haluaa; empatiakeskuksessa ei värähtäny viisari! Nää on niin kuultuja ja elettyjä moneen kertaan! En itkenyt kun lähti huomattavan harmistuneena (karviksen ego). Olen tosi tyutyväinen, että olen päässyt mielentilaan jossa mua ei pysty enää satuttamaan.(y)

Ja nyt selleristä hiekkalaatikkoon: en kävele sit normaalisti vähään aikaan, pohje repes metässä!:coffee:
Nää on sit oikeasti ensteks vitukkaimpia juttuja kun pitää liikkua!:coffee:
Eipä siinä muut auta ku perskindolit, voltareenit, mobilaatit jne. ja tukisiteet! Lepokin olis kuulema hyvä, tulin just koiran kans lenkiltä!:D
 

Yhteistyössä