Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mullaki toinen on terhakampi kuin toinen. Jälkimmäinen on pessimistisempi.
Mulla on molemmat ihan terhakkaat, mutta oikee on omasta mielestä pikkusen pienempi..pikkusiskon mielestä näissä ei oo mitään eroa ja joo, on nähnyt kun ollaan käyty supisuomalaisittain heillä ulkosaunassa löylyssä:cool:

Oli pakko selittää kun täällä käsittää aina joku harmaa asiat miten sattuu ja mehän tiedämme keitä he ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mulla on molemmat ihan terhakkaat, mutta oikee on omasta mielestä pikkusen pienempi..pikkusiskon mielestä näissä ei oo mitään eroa ja joo, on nähnyt kun ollaan käyty supisuomalaisittain heillä ulkosaunassa löylyssä:cool:

Oli pakko selittää kun täällä käsittää aina joku harmaa asiat miten sattuu ja mehän tiedämme keitä he ovat.
Entisenä tennispelaajana käteen sopivat pyöreät on myös mukavat ja tuo muistoja mieleen :D
 
Mulla on molemmat ihan terhakkaat, mutta oikee on omasta mielestä pikkusen pienempi..pikkusiskon mielestä näissä ei oo mitään eroa ja joo, on nähnyt kun ollaan käyty supisuomalaisittain heillä ulkosaunassa löylyssä:cool:

Oli pakko selittää kun täällä käsittää aina joku harmaa asiat miten sattuu ja mehän tiedämme keitä he ovat.
muuten samis mutta ei ruukata saunoa enää siskojen kanssa
 

Yhteistyössä