Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Näin kait tuo pitää tulkita
Oisko ollu sitte jotenki isompana ajatuksena saada laajempiki anonymiteettius haltuun kerta kuvakkeet on rekkautuneilta pois ja kirjottelijoiden fontit pysyvät samanlaisina...mene ja tiiä
Kehno on, sen tiiän
On tosi kehno ja mulla väsyy silmät näistä väreistä ja saattaa olla, että joku on nyt saanut perustavanlaatuisen aivopierun vaan kun on suunnitellut tään ''uuden'' version....ja tämän piti muka olla kaikille parempi ratkaisu:D
 
Jestas!

Se paikka oli kyllä pikkutytön aarreaitta! Kaikkea kivaa ja pientäsievää tarjolla... Mulla taitaa jossain olla muuten jemelissä miun iänaikasen vanhoja magneettikiinnitteisiä penaaleja, muistaako kukaan? Ja jossain taitaa muuten olla sisälläkin korkkaamattomia lyijykyniäkin ....! Äitirakasvainaan irtaimistosta aikanaan löysin...
Wau!!! :love:
Ne ihanat magneettipenaalit ja automaattipenaalit: kun painaa nappia - esiin pongahtaa terotin tai ”salaluukku” kumeille ( eli lunttilapulle! ).:giggle:
 
Vaan nyt ja sassiin sinne kauppaan:)!
Ja sitte joutaakin lenkille ja sen jälkeen miettiin sapuskan tekoa...

En tiiä, olipa palstauudistuksen tarkotuksena sitten mikä tahansa niin...kyllä tää nyt maistuu puishuonolle, ei oikeesti tunnu ollenkaan semmoselta "yhteisolohuoneelta upottavine sohvineen missä pölistä". Ja se on harmi se:(..musiikinpuutteen lisäksi
Joten kyllä tää vaan enempi etäännyttää kuin yhdistää...trollihiekkiksestä puhumattakaan
Ehkä pitää tosissaan häivyttää itsensä pois


...mutta näihin aatoksiin:)
Pidä itestäsi huolta:):love:, moikka!
 
Jestas!

Se paikka oli kyllä pikkutytön aarreaitta! Kaikkea kivaa ja pientäsievää tarjolla... Mulla taitaa jossain olla muuten jemelissä miun iänaikasen vanhoja magneettikiinnitteisiä penaaleja, muistaako kukaan? Ja jossain taitaa muuten olla sisälläkin korkkaamattomia lyijykyniäkin ....! Äitirakasvainaan irtaimistosta aikanaan löysin...
Magneettipenaali piti saada ja muistan, kun vihdosta viimein sain sellasen joululahjana...kaikki ne salaluukut ja se vaaleansinivalkokuvioinen väritys... :love: :love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Lispetti
Ärsyttäääää kun en osaa laittaa gifejä tänne!!!!
Yritin lispettiinan neuvoa vaan en osannu siltikään*kokee pienen hermoromahuksen*
Nyt tehhään tää yhyressä niin menee maaliin! :)

Eli kopsaa giffin osoite esim google kuvahausta, sitten pasteat sen esim. laitteen muistilistaan tms. (koska jostakin syystä kun yrität kopsaa suoraan tähän viestikenttään näyttää tyhjää) ja siitä muistilistasta kopsaat ja pasteat sen tänne viestikenttään. Kokeilehhan!:X3:

Vittu tää paska ei anna mun laittaa img-tageja niin kirjoitampa ne sitten tähän ihan KIRJAIMIN:

eli hakasulku auki img hakasulku kiinni. Kuvan osoite. hakasulku auki kauttaviiva img hakasulku kiinni!

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt tehhään tää yhyressä niin menee maaliin!

Eli kopsaa giffin osoite esim google kuvahausta, sitten pasteat sen esim. laitteen muistilistaan tms. (koska jostakin syystä kun yrität kopsaa suoraan tähän viestikenttään näyttää tyhjää) ja siitä muistilistasta kopsaat ja pasteat sen tänne viestikenttään. Kokeilehhan!
Mikä on laitteen muistilista?? :eek: :eek:
 
Täälläkin oli melkein koko päivän....
*miettii vieläkin mikä se muistilista o ja misä se o*
Noh, muistio tms. Puhelimessa tai koneella, tai mikä tahansa muu kenttä mihin saat kopioitua kuvan osoitteen ja sitten kopioit siitä uudelleen tänne.
Tai mä joudun tehdä noin koska ei kopioi suoraan osoitetta img-tagien väliin. Kokeilitko pystytkö sää kopioimaan suoraan?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Elluuuu - on niin hankala selittää miten se onnistuu, mutta kyllä se onnistuu!
Kysy jos joku askarruttaa ni selitän taas ihan yhtä epäselvästi niin ettet varmasti tajua.:rolleyes::oops::D
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Noh, muistio tms. Puhelimessa tai koneella, tai mikä tahansa muu kenttä mihin saat kopioitua kuvan osoitteen ja sitten kopioit siitä uudelleen tänne.
Tai mä joudun tehdä noin koska ei kopioi suoraan osoitetta img-tagien väliin. Kokeilitko pystytkö sää kopioimaan suoraan?
Jjjaaaa no oisit heti sanonunna, hyvä ihminen....hetko kokeilen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä