Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mistä kaupasta mahtaa löytyä minihammastahnaa/ minishampoota ? Ei viitti isoja pakkauksia hilata mukanaan.
Vaatekaappia pitäis siivota katsoa sopivia vaatteita
 
Mut jollain lailla näkisin että rinnakkaistodellisuus ei ollu pelkästään hyvä juttu ja ilmeisesti on hyvä monet pääsee siitä aikuisena pois.

Mun rinnakkaistodellisuus oli vähän itsekäs paikka. Kun olisi pitänyt kahvikutsuilla mummolassa keskittyä mummon kysymyksiin ja olla tässä maailmassa läsnä, uppouduin johonki verhon välistä tulevaan auringonsäteeseen ja ei-sosiaaliseen satumaailmaan tai pelkkien käsitteiden maailmaan.
Kuulostaa täysin normaalilta lapsen toiminnalta.:)
 
Uskon, että aika moni lapsi on kokenut samaa. Sinne kaipaa usein aikuisenakin. Mä pääsen sinne kesäisin maalla, sen nimi on taikametsä, siellä makoilen metsänpeiton päällä ja tavoitan jonkinoloisen oman rinnakkaistodellisuuden.
mä oon nyt pari vuotta asunut keskellä metsää rajoitetuin mukavuuksin ja kun on pakko käydä Stadissa työasioissa, tulee paniikki ja halu päästä takas metsään
 
Mä taas nään sen niin, että lapsilla on tapana paeta omaan maailmaan epämiellyttävissä ja usein jopa pelottavissa tilanteissa (en nyt meinaa, että sun mummos oli pelottava) ja itte sitä jotenkin tälleen aikuisena jopa kaipaa, varsinkin sillon kun realismi iskee nyrkillä päin näköö ja lujaa...
Mä luulen kans niin. Harvoin taiteellisia tyyppejä tulee jostain perheestä jossa kaikki on hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Haha
Reactions: Kais
Mukaan lista:
Alkkareita,housuja ( myös liikuntahousut+ paita), pitkähihaisia paitoja pari kpl,t-paitoja pari,neuletakki,sukkia,uimapuku,mekko? Sisäkengät ? Lääkkeet, hygieniatarvikkeita,lukemista, puhelimen ja tabletin laturi.
Iltapalaa ( muut ateriat saa ilmaiseksi)
Unohtuiko jotain ?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
mä oon nyt pari vuotta asunut keskellä metsää rajoitetuin mukavuuksin ja kun on pakko käydä Stadissa työasioissa, tulee paniikki ja halu päästä takas metsään
Mulla riittää pari viikkoa maalla kesäisin niin lähtöpäivän alla tulee pakokauhu. Oonki huijannut itseäni niin, että lähetän lapset ennakkoon kotiin ja nautiskelen vielä muutaman päivän ja sitten tuleekkn kiire kotiin, että on vielä koti mihin palata!:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mukaan lista:
Alkkareita,housuja ( myös liikuntahousut+ paita), pitkähihaisia paitoja pari kpl,t-paitoja pari,neuletakki,sukkia,uimapuku,mekko? Sisäkengät ? Lääkkeet, hygieniatarvikkeita,lukemista, puhelimen ja tabletin laturi.
Iltapalaa ( muut ateriat saa ilmaiseksi)
Unohtuiko jotain ?
No unohtui!!

 
Kais, kannattaa ottaa jotkut lyömävälineet mukaan niiku rummut tai ees nokkahuilu jos naapurihuoneessa äiytään naemapuuhiin.:giggle: Voi hakata tahtia tms. :oops:
Tai sitten vaan kuulokkeet?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä