Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä sanelen kyllä täällä kaiken.
Siellä voitkin sanella ihan vapaasti mitä haluat.

Trio Alatinälkäiset on ravittuna ja keittiössä tarkenee
Vielä yks kakku uuniin, suolaiset piirakat saa jäähä huomiselle - tekasen ne valmiiks ennen vieraita

Alun hazardeja lukuunottamatta on menny ihmeen hienost...jaa, en sanokaan mittään koska vielä mä ehdin tekeen sutta ja sekundaa
Mitkäs kotibileet teillä on?:)
 
Siellä voitkin sanella ihan vapaasti mitä haluat.


Mitkäs kotibileet teillä on?
Olin ehtiny jo unohtaa että
huomenna tulee tuon yhen hurmurin kummitukset kaffitteleen ja juhlistaan ja jutteleen mukavia myöhästyneesti kun kaverin juhlapäivä jo ehti mennä...mutta ei tää meillä oo tosiaan päivän päälle vaan sumplitaan tilanteita kaikille sopivaksi:)
 
Olin ehtiny jo unohtaa että
huomenna tulee tuon yhen hurmurin kummitukset kaffitteleen ja juhlistaan ja jutteleen mukavia myöhästyneesti kun kaverin juhlapäivä jo ehti mennä...mutta ei tää meillä oo tosiaan päivän päälle vaan sumplitaan tilanteita kaikille sopivaksi
Mä äsken peruin whatsappissa yhden kaverin kahvittelut huomiselle, kun ei vaan huvita...oon kotona ja nautin hiljasuudesta.
Tänään kävin saunassa ja söin ehken maailman parasta peurasoppaa, nyt on mukavan raukee olo ja maha täynnä:p
 
Siis...hä nyt? Ettekstyö muka tiijä että kyseessä on ihan perustaviskananmunaset:unsure:... Pikkulikkana aina sanottiin kaniksia åbokikkelssoniks kun munat tuli Turun Muna- lafkasta(y)
Iänaikaisia sanontajäänteitä siis:notworthy:...
Mä meinasin jo hermostua kun viimeks S-marketista ostamassani kananmunarasiassa oli 2-3 munan kuoressa kuivaa kananp*skaa. Kanalla joku vauhtiripuli ja yhtä vauhdikkaasti oli munat pesty. :rolleyes:
 
Mä äsken peruin whatsappissa yhden kaverin kahvittelut huomiselle, kun ei vaan huvita...oon kotona ja nautin hiljasuudesta.
Tänään kävin saunassa ja söin ehken maailman parasta peurasoppaa, nyt on mukavan raukee olo ja maha täynnä
No eihän sitä sillon kannata eikä tarttekaan mennä jos itessään tuntee ettei jaksa eikä hotsita. Kylläpä niitä muita parempia ajankohtia tulee:)
Sun olotilas kuulostaa niin hyvältä:), nauti lökölööolosta ja ömpsispömpsismasustas:D(y)
 
Mä meinasin jo hermostua kun viimeks S-marketista ostamassani kananmunarasiassa oli 2-3 munan kuoressa kuivaa kananp*skaa. Kanalla joku vauhtiripuli ja yhtä vauhdikkaasti oli munat pesty.
Juu, tuota on ollu muutamassa rasiassa mullakin ja parin pienen höyhenhatuvaisen kera. Ja oon myös onnistunu roudaamaan turhan usein pakkauksen missä on valmiiks rikkoutuneita munia, ne jos mitkä patittaa:mad:... Nykyään tiiraan rasian huolella ennenku nakkaan kärryyni(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Juu, tuota on ollu muutamassa rasiassa mullakin ja parin pienen höyhenhatuvaisen kera. Ja oon myös onnistunu roudaamaan turhan usein pakkauksen missä on valmiiks rikkoutuneita munia, ne jos mitkä patittaa:mad:... Nykyään tiiraan rasian huolella ennenku nakkaan kärryyni(y)
Ne höyhenet on taasen mun mielestä lutusia.
Niinku terkut kanalta. :)
 
Dodih, nyt ois vimonen kakkunen uunissa paistumassa(y)
Sen jälkeen oiskin vuorossa vaan mun bravuurinumero:D eli kermavaahdon tekemistä:oops:...varoaluetta ja sillai:D

Tässä on kolmikon kans hiukan juteltu tuosta maailmalla etenevästä taudista, mihinkä hekään silmänsä ja korvansa uutisoinnilta laittavat..ovat kaikki huolissaan, no tottapuhuen olen kyllä minäkin, mutta niin - minkäs teet. Mennään ja edetään tässäkin asiassa tilanteiden mukaan

Onneksi ovat kuitenkin niiiin tässä ja nyt hetkissään mukana että eivät sentään herkiä synkistelemään vaan suuntaavat mielenkiintonsa aivan toisaallekin:)(y)
 

Yhteistyössä