Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Kais
Voi perkele,tuli tänään kirje että mulle on varattu lääkäriaika 17.3 klo 10 mutta mie jouduin perumaan sen kun samana päivänä on lähtö sinne kunnonpaikkaan kuntoutusselvitykseen. Ja mie joudun kuulemma uudestaan lääkärijonoon,ei ollu uutta aikaa eikä tiiä milloin saan uuden ajan (n):(
 
Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä:(

Syöpä on kyllä ihan syvältä ja nujertaa vahvimmankin ihmisen pienessä ajassa.
 
Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä

Syöpä on kyllä ihan syvältä ja nujertaa vahvimmankin ihmisen pienessä ajassa.
Oijoi, halaus. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä

Syöpä on kyllä ihan syvältä ja nujertaa vahvimmankin ihmisen pienessä ajassa.
no voe hiivatatti
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä

Syöpä on kyllä ihan syvältä ja nujertaa vahvimmankin ihmisen pienessä ajassa.
Voi Ellu,iso halaus ja rutistus.
On kyllä ikävä sairaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kai mä sinne huomenna möngin, sain vaan ikäviä uutisia kotipuolesta ja on pahamieli kun en pääse käymään ainakaan seuraavan kuukauden-kahden aikana siellä...enkä tiedä onko eräs ihminen enää myöhempänä ajankohtana enää täällä

Syöpä on kyllä ihan syvältä ja nujertaa vahvimmankin ihmisen pienessä ajassa.
Voi Lellu.:(
Lämpimiä, mutta kunnon haleja täältä!❤

Jospa sitä asiaa vois tien toisella puolellakin vähän avata, se vois helpottaa.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Elenalle iso halaus.

Ja mulle tiraus punkkua kun olen sen ansainnut. Raahasin puusohvan toiseen sijaintiin. Siirsin pakastimen keittiöstä "turhaan" huoneeseen. Nostelin kaikki viherkasvit esille, imuroin ne, poistin kuolleet lehdet ja sijoittelin uusiksi. Lisäsin pariin multaa. Räjäytin yhden laatikoston sisällön, se pitää nyt plokata, turhat roskiin. (miehellekin pikkupuuhaa kun kotiutuu) Enkä tottavie ehtinyt lukea kirjaa sivuakaan!

*hörppää*

Hapanta, täyteläistä, marjaista, vaniljaista. :p
 

Yhteistyössä