Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta koska äijät niin mielellään laittelee kauniimman sukupuolen kuvia tällä palstalla (ja aina kun se nainen on just meinaamassa pukeutua päivävaatteisiin mutta hups, kuvaaja on ihan sattumalta 15 sek etuajassa), niin tässä Jussi. :love:
Jussi ei ole mikään Mr.Finland mutta jotain mukavan velmua siinä on.

 
Mutta koska äijät niin mielellään laittelee kauniimman sukupuolen kuvia tällä palstalla (ja aina kun se nainen on just meinaamassa pukeutua päivävaatteisiin mutta hups, kuvaaja oli 5 sek etuajassa), niin tässä Jussi.
Jussi ei ole mikään Mr.Finland mutta jotain mukavan velmua siinä on.
Mun mielestä Jussi näyttää joltain maalaisnördeltä 😭 🧐
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Jep, se kommunikoi vain silmillään
Mutta mä oon onnellinen että naisessa on monta puolta. Kaikkia ei tartte käyttää kerralla, kato ku voi parhaita osia säästellä ja laittaa lepotilaan.
Mun ei tarttenu eilen aamulla klo 2 osallistua kun käänsin vaan mun alapäätä Mr.Echolle jolla oli vauhti päällä, samaan aikaan kun yläpää yritti nukkua. :)
 
Niin, ties mitä tulisi mieleen. Tässäkin miehen mieleen tulee akvaarion lasia imutteleva monni....

Kuka palstamammoista uskaltaisi samaistua Cameron Diaziin? Sinä? Kais? No ehkä vauhdikkaita autoja rakastava (=rakasteleva?) LIspetti...
No HUH HUH! Kylläpä, kylläpä tuli mulleki kuuma!
*riisuu mummopöksyt*

Millanes auto kalamiehellä onkaan?
Tämähän oli yllätys o_O
 
Mutta mä oon onnellinen että naisessa on monta puolta. Kaikkia ei tartte käyttää kerralla, kato ku voi parhaita osia säästellä ja laittaa lepotilaan.
Mun ei tarttenu eilen aamulla klo 2 osallistua kun käänsin vaan mun alapäätä Mr.Echolle jolla oli vauhti päällä, samaan aikaan kun yläpää yritti nukkua.
Tuo on vaarallista. Saat vielä sydärin nukkuessa ja mr ekko jatkaa huvitteluaan alapään kanssa ja ei huomaa, ennen kuin viikon päöstä alkaa tuoksahtaa mädäntyneeltä. :unsure:
 

Yhteistyössä