Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä kun heittäydyit vanhatestamentilliseksi, niin oisit tehny mummomerelle saman kuin Mooses Punasellemerelle: keskeltä läpi vaan. :ROFLMAO::ROFLMAO::cry:
Yritin, mutta keppi oli unohtut kotiin. Muuten olisi onnistunut.

Lisäksi mulla oli kärry täynnä tavaraa ja olin leipähyllyn edessä ja pistin kauraleivän ja sämpylöitä kärryyn. Sitten kun käännyin varmaan reippaasti yli 90v mummeli sitten nappasi mun kauraleivän kärrystäni... Uskon ettei se edes tajunnut ottaneensa toisen kärrystä. Toivottavasti se ei ollut autolla liikenteessä
 
Kalamiehelle vastuuvapauslauseke allekirjoitettavaksi :rolleyes::

Täten minä Kalamies vakuutan, että ryhmähalin aikana en aio ryhtyä keneenkään palstanaiseen, enkä päästää suustani lipevää kommenttia. Käteni pysyvät myös halausasennossa koko ajan, eivätkä vaeltele. En puuskuta tai paina poskeani toisen poskea vasten, tai kieltäni kenenkään korvaan.
Päästän myös irti yhteisestä sopimuksesta.

15.7.2019

_____________________
Nimenselvennös:Kalamies

(M1es ei varmaan allekirjoita)
 
Kalamiehelle vastuuvapauslauseke allekirjoitettavaksi:

Täten minä Kalamies vakuutan, että ryhmähalin aikana en aio ryhtyä keneenkään palstanaiseen, enkä päästää suustani lipevää kommenttia. Käteni pysyvät myös halausasennossa koko ajan, eivätkä vaeltele. En puuskuta tai paina poskeani toisen poskea vasten, tai kieltäni kenenkään korvaan.
Päästän myös irti yhteisestä sopimuksesta.

15.7.2019

_____________________
Nimenselvennös:Kalamies

(M1es ei varmaan allekirjoita)
Mitkä ovat sanktiot sopimusrikkomustapauksessa?
 
Kalamiehelle vastuuvapauslauseke allekirjoitettavaksi :rolleyes::

Täten minä Kalamies vakuutan, että ryhmähalin aikana en aio ryhtyä keneenkään palstanaiseen, enkä päästää suustani lipevää kommenttia. Käteni pysyvät myös halausasennossa koko ajan, eivätkä vaeltele. En puuskuta tai paina poskeani toisen poskea vasten, tai kieltäni kenenkään korvaan.
Päästän myös irti yhteisestä sopimuksesta.

15.7.2019

_____________________
Nimenselvennös:Kalamies

(M1es ei varmaan allekirjoita)
Ei helekatti, me naiset tarvitaan pitävämpi allekirjoitus!!!
 
Nyt löyty sanktio.

"Vastuuvapauslausekkeen rikkomisesta kiinnijäänyt henkilö joutuu viettämään vuoden palstan "Arki ja kodinhoito"-osiossa, pääsemättä muulle palstalle."
(Onkohan tuossa lakitekstissä yhdyssanavirheitä :oops:)

Siellä ei oo ollu kirjoituksia v.2018 jälkeen. :rolleyes:
 

Yhteistyössä