Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomentapäivää itekullennii:)

Ihan aikasten aamulla paistoi aurinko:love: - jep, ois ollu tilauksessa pitkään nukkumista mutta mitä suotta:D; piti pilkkiä torkutellen puolilleöin kun esikoinen lähti kaverinsa kanssa cruisaileen kamalaan kaatosateeseen ja sitähän tuli ihan valtaisasti!!..ehämmää osaa nukkua ja olla viileesti coolina, hemmetin äitihuolikerroinvöyhötysvaihteistot:notworthy:...ja pojan kotiuduttua urvahdinkin pariksi tunniksi, sittenpä herätti koko kropan viikon aikana kerryttämät säryt pyörimään ja onpa €\%&#*@€$&&!!! toi halavatun endokin sitten herännyt muistuttelemaan turhan ärhäkkäästi kipuillen omasta kuolevaisuudesta...no minkäs teet, pjaisko mikä pjaisko:D...

Vasta lopettelen aamullista maitokahvilla kupillistani, pojat jo ulkona temuamassa..tiedossa siivousta, pyykkäystä, kaupassa tolloilua, neulepuikkojen etsimistä ja vöyhötystä:D.. Kyllä tääki päivä iltaan saadaan(y)

Pidä mukavaa sinä siellä:)
Auts, toivottavasti kivut ja säryt helpottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oiii, onnittelenkin sua nyt kun en tiiä taas miten täällä joudan kuikuileen...että
..toivon päivääsi kaikkea hyvää, onnentunnetta, rakkautta syvää
Tuikkikoon silmäsi, loistakoon hymysi,
kepeän onnellinen olkoon syntymäpäiväsi:):love:!
Kiitos murunen :love:
Toivottavasti aamu alkaa hyvin ja hyvä päivä jatkuu töissä :D
Sitten voikin loppupäivän ja illan nauttia ja rentoutua.:p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Juujuu, ne nyt tulee ja menee..tuota yhtä nyt en tod.toivo asumaan jäämäänkään...mutta kaikkeen tottuu ja oppii sietämään...ja kun mä saan tässä kropan avatuksi niin kirmailen ympäriinsä kuin hepulit saanut yliaikainen lehmävasikka:D

Tätä on kiva ketkutella menemään:)
Juu,totta tuo. Kipuihinkin tottuu ja oppii sietämään,ku on pakko. :unsure:
Eipä nuo kivut tietysti kivoja ole.
Jep sillä mennään mitä on saatu.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mun tekis kaiken kouhotuksen keskellä - laitoin toisen pyykkikoneellisen just pyöriin - lähteä mettään sienestämään(y)

Mutta siinä on pari tilannetekijää...
Ensinnäkin mun sienituntemus on hyvin kyseenalaista:D:oops:..kirjan kanssa temuaminen on melekoista sätöstelyä mutta ehkä joku bongaustilastointi mun kohdalla vois tulla kyseeseen(y):D..."..hei...tosson sieni..ja tuolla...ja täääälläää näyttäs olevan yks..kaks..tosi monta sientääää..!!":D
:notworthy:

Sitte tää mun surullisen kuuluisa suuntavaistoni:D. Tai sen puutos. Siis kyllä mä osaan mettään humpsahtaa mutta mitään takuita ei ole siitä että mistä hitosta mä sitten tulen puis??!!!
Että hankala tapaus kyllä(n):notworthy:

Mutta uskallan kuitenki epäillä että musta sais tosi oivallisen karhunsyötin moiselle retkeilylle sekä ihan kaikenmaailman rauhan lentävien önniäisten suhteen kun ne surrais toisaalla(y)

Mutta saahan sitä mielitekoilla, parempi kun keskittyy nyt tähän käsilläolevaan shöyhyn eli siivoomaan mars mars:)!

Pidä huoli itestäsi:)
 
Siitä kasvispaistoksesta tulikin ratatouille ilman munakoisoa...mut mies kehui innoissaan. (y)

Nyt porkkanakakku uunissa, siihen tuli kookosta ja ananasmurskaa kans. Muksu suunnitteli kookospallojen tekoa päiväkahville/välipalalle.

Onnea Kais jo etukäteen (en halua onnitella takakäteen, mikähän sekin on :oops:) :love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Siitä kasvispaistoksesta tulikin ratatouille ilman munakoisoa...mut mies kehui innoissaan. (y)

Nyt porkkanakakku uunissa, siihen tuli kookosta ja ananasmurskaa kans. Muksu suunnitteli kookospallojen tekoa päiväkahville/välipalalle.

Onnea Kais jo etukäteen (en halua onnitella takakäteen, mikähän sekin on :oops:) :love:!
:LOL:No joo sellaistahan se vähän on, ratatouille ilman munakoisoa. Mun mieskin tykkää siitä. Sopii monenlaiseen lisukkeeksi. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Kais
vierailija
Täytys kanssa mennä väsäämään jotain tuollasta..jääkaapissa olis puolikas kesäkurpitsa, tuore ja suolakurkkua, paprika, kaalia ei ole mutta pakastimessa olis vielä pussillinen kukkakaalia ja miniporkkanoita...
Älä pilaa sitä millään öljyllä sitten. Kesäkurpitsan voi höyryttää siivilässä kattilan päällä niin kuin se olisi nauhamakaroonia, jos olet suikaloinut sen niin.
 

Yhteistyössä