Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai hyvä ihme taas, mä en tajua kyllä miehen vanhempia tai muitakaan sukulaisia.. Meidän kissa kuoli vuosi sitten ja joka kerta kun sinne menee käymään niin alkaa päivittely että teillä ei ole enää kissaa,kissa lähti kiertoon(?) Mä en haluaisi että asiasta voivoteltaisi ja otettaisi puheeksi joka kerta, sen verran raskas asia. Ja sitten miehen sisko perheineen ne ostelee kissalle lahjoja, viimejoulunakin saatiin kissalle lahja ja itkin sitten autossa koko kotimatkan ja ne kyselee koko ajan kuulumisia.. niille ei mene jakeluuun ollenkaan se asia vaikka asiasta silloin heti sanottiin.
 
Ai hyvä ihme taas, mä en tajua kyllä miehen vanhempia tai muitakaan sukulaisia.. Meidän kissa kuoli vuosi sitten ja joka kerta kun sinne menee käymään niin alkaa päivittely että teillä ei ole enää kissaa,kissa lähti kiertoon(?) Mä en haluaisi että asiasta voivoteltaisi ja otettaisi puheeksi joka kerta, sen verran raskas asia. Ja sitten miehen sisko perheineen ne ostelee kissalle lahjoja, viimejoulunakin saatiin kissalle lahja ja itkin sitten autossa koko kotimatkan ja ne kyselee koko ajan kuulumisia.. niille ei mene jakeluuun ollenkaan se asia vaikka asiasta silloin heti sanottiin.
Onpa kurjaa :(
 
Ai hyvä ihme taas, mä en tajua kyllä miehen vanhempia tai muitakaan sukulaisia.. Meidän kissa kuoli vuosi sitten ja joka kerta kun sinne menee käymään niin alkaa päivittely että teillä ei ole enää kissaa,kissa lähti kiertoon(?) Mä en haluaisi että asiasta voivoteltaisi ja otettaisi puheeksi joka kerta, sen verran raskas asia. Ja sitten miehen sisko perheineen ne ostelee kissalle lahjoja, viimejoulunakin saatiin kissalle lahja ja itkin sitten autossa koko kotimatkan ja ne kyselee koko ajan kuulumisia.. niille ei mene jakeluuun ollenkaan se asia vaikka asiasta silloin heti sanottiin.
Onko sinne pakko mennä joka joulu? o_O:unsure:
Mä en menisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Flunssaisena töissä. :notworthy:

Mut jouluna oollaan joko kotona ja mutsi tulee meille tai sit mennään päiväksi mutsille ja illaksi kotiin.

Miehen isälle mennään yleensä tapanina tai välipäivillä.

Nii ja iltapäivää! *niistää*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onks tää kohta jo ilta?
No on:eek:

Kaupasta kotiuduttu ja ostin joululahjoja vähän yhelle jos toisellekin, kissalle ostin sellasen pienen tekoturkis maton ja pehmoleluja (sisällä kissanminttua) ja toi meni ihan sekaisin niistä leluista ja antoi matollekin kyytiä:X3::X3:

Ihme ja kumma, mutta en ahistunut kaupassa...kattelin vaan ympärilleni ja mennä tohotin eteenpäino_O

Keskimmäiselle pojalle en keksinyt mitään lahjaa, joten päätin maksaa hänen parturimaksun(y)

Kotiin tulin subin kautta (söin siellä...röyh) ja ai niin...heräsin aamulla kolinaan ja rikki menevän lasin ääneen. Kissa oli päättänyt siivota vaatehuoneessa ja oli innoissaan pudottanut sellasen sinisen ison kannun lattialle(n)

Kyllä sillä hetkellä kun yritin estää Mantaa menemästä niiden sirujen keskelle ja siivota niitä jälkiä motkotin ääneen: ''Ota kissa, ne sanoi...siitä on iloa, ne sanoi...'':cautious::cautious:
 

Yhteistyössä