Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vieläkin jännempää, vaikka lähettäjänä vierailija niin minulle sanoi että Krut lähetti tämän viestin. Ryssiineet kunnolla tään uudistuksen eli otti vissiin Krutin IP- osoitteesta Krutin nimen mulle.
Joo mulle tullut kanssa tänään sellasia viesti ilmoituksia täällä, että kalamies tai joku toinen olis kirjoittanut mulle jotain, mutta eivät sitten olleetkaan...

*miettii samalla miten noi musavideot ja kuvat saa liitettyä*
 
Kuvia en vielä osaa laittaa mutta musvideot saat silleen että vastaat jonkun musavideoon ja sitten poistat muut

[ media=youtube]z13qnzUQwuI[/media] Jätät tään rivin, muut pois. youtube] jälkeen otat samannäkösen härpäkkeen youtuben osoitekentästä ja korvaat sen sillä jätät [/media tsydeemin siihen
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Miten mun vastaus nuin meni??!! Siis kun...hakasulkuun pienillä ääkkösillä media ja heti perään on yhtäkuin- merkki ja taas hakasulku. Sit juutuupista kopsatusta linkistä ne viimoset 9 merkkiä ja siihen heti perään hakasulku ja vinokenoviiva ja pienellä media ja hakasulku ja....no pirullista on! *kurtistaa kulmiaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Miten mun vastaus nuin meni??!! Siis kun...hakasulkuun pienillä ääkkösillä media ja heti perään on yhtäkuin- merkki ja taas hakasulku. Sit juutuupista kopsatusta linkistä ne viimoset 9 merkkiä ja siihen heti perään hakasulku ja vinokenoviiva ja pienellä media ja hakasulku ja....no pirullista on! *kurtistaa kulmiaan*
Saisivat kyllä ton video asian korjata ja sitä ihmettelen kun en saa ees aijaan kautta laitettua tänne kuvaa:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Miten mun vastaus nuin meni??!! Siis kun...hakasulkuun pienillä ääkkösillä media ja heti perään on yhtäkuin- merkki ja taas hakasulku. Sit juutuupista kopsatusta linkistä ne viimoset 9 merkkiä ja siihen heti perään hakasulku ja vinokenoviiva ja pienellä media ja hakasulku ja....no pirullista on! *kurtistaa kulmiaan*
Kato tuota mun ohjetta
 

Yhteistyössä