Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Tää päivä on ollu ihan :poop:, kiitos väsykärttyisyyden. Joskus jos on nukkunut vain 5 tuntia, voi olla aikaansaavampi kuin viime yön 6-7 tunnin unilla.

Joskus tietää jo aamusta että nyt ohimohermo hirttää kiinni eikä saa mitään aikaiseksi.

Anteeksi jos oon ollu hankala. :(
 
Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Tää päivä on ollu ihan , kiitos väsykärttyisyyden. Joskus jos on nukkunut vain 5 tuntia, voi olla aikaansaavampi kuin viime yön 6-7 tunnin unilla.

Joskus tietää jo aamusta että nyt ohimohermo hirttää kiinni eikä saa mitään aikaiseksi.

Anteeksi jos oon ollu hankala.

Kauniita unia!

(ja hankala on haastavaa eli siis vain hyvästä)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Tää päivä on ollu ihan , kiitos väsykärttyisyyden. Joskus jos on nukkunut vain 5 tuntia, voi olla aikaansaavampi kuin viime yön 6-7 tunnin unilla.

Joskus tietää jo aamusta että nyt ohimohermo hirttää kiinni eikä saa mitään aikaiseksi.

Anteeksi jos oon ollu hankala.
Ihana sä oot kärttysenäkin!:love:
Hyvät yöt ja etähali!:)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Tää päivä on ollu ihan , kiitos väsykärttyisyyden. Joskus jos on nukkunut vain 5 tuntia, voi olla aikaansaavampi kuin viime yön 6-7 tunnin unilla.

Joskus tietää jo aamusta että nyt ohimohermo hirttää kiinni eikä saa mitään aikaiseksi.

Anteeksi jos oon ollu hankala.
Hyvää yötä, mäkin menen jatkamaan kohta päiväunilta yöunille...

Oot ihana, kärttynäkin :giggle: :giggle:
 
Mä en oo tajunnu muuten jääkiekossa, mitä tarkoittaa vilttiketju. Viltin allako ne köllöttelee?
Mä en ollut edes kuullut ennenko ihmettelit mutta mies valisti ja nyt tiedän!

Kuvaava nimi, minusta.
Niin, tytöt eivät juuri taida koulussa pelata jääkiekkoa edelleenkään. Suuri osa koululaisten ja alasarjojen peleistä pelattiin ulkona - ei niitä jäähalleja joka paikkaan riitä.
 

Yhteistyössä