Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No mutta kappas, onkos tuo ton tissien alla oleva kumpare vatsamakkara!?
Taitaa olla ensimmäinen pullea eli siis tavis thaikku minkä kuvan laitoit.
Yleensä ne on niin vimpan päälle huoliteltuja kuvia.
No mutta sehän olikin alien.

Eikä ollut Thaimaasta vaan Japanista. Tässä enemmän normaalissa olomuodossa ja ei tosiaankaan ole nälkiintynyt.

 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
r0s
Kyllä, minun makuuni turhaankin pullistuneet.
aika isot japanialaiseksi

On muuten surku, että suurin osa tuolla puolella plänttiä pinnalle päässeistä on jo lisäillyt itseensä kaikenmoista. -Tai otattanut veks.

*odottaa kauhulla aikaa ku sielläkinpäin asuvat naiset alkavat näyttää viimeisten elinvuosiensa michael jacksoneilta*
 
r0s
Miltä ne blinit tarkalleen ottaen maistuvat?
Olen muistaakseni joskus vuosia vuosia.....vuosia sitten syönyt, mutta totaalisen unohtanut niien maun

Tiedätkö, miltä tattari maistuu?

Lättyjä mitkä ovat vähän happamia, suolaisempia kuin tavalliset ja sit se vieno tattarin maku.

Siihen päälle smetanaa ja suolakurkkua ja mätiä ja sipulisilppua ja hunajaa ni blinin maku kyllä melkis katoaa mutta se tuntuu ihanan pehmeälle ja täytelläiselle suuntäytteelle. Vähän niinku pitsassa pohja. Sen kuuluu olla tietynlainen vaikkei se varsinaisesti maistu.
 
  • Rakkaus
  • Vau!
Reactions: Echo ja Elena777
Tiedätkö, miltä tattari maistuu?

Lättyjä mitkä ovat vähän happamia, suolaisempia kuin tavalliset ja sit se vieno tattarin maku.

Siihen päälle smetanaa ja suolakurkkua ja mätiä ja sipulisilppua ja hunajaa ni blinin maku kyllä melkis katoaa mutta se tuntuu ihanan pehmeälle ja täytelläiselle suuntäytteelle. Vähän niinku oitsassa pohja. Sen kuuluu olla tietynlainen vaikkei se varsinaisesti maitu.
Oih, mun on pakko saada noita!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja r0s

Yhteistyössä