Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyvää sunnuntai-iltaa!☺
Mitenkäs täällä väen jouluvalmistelut on käynnistyneet?
Meille isäntä hoiti jo kuusen,
eilen touhusin piparkakkutaikinan mukeloiden kanssa ja tänään paisteltiin niitä porukalla.
En oikein ole meinannut ehtiä tajutakkaan kuin lähellä joulu on kun vuosi on ollut erittäin kiireinen.

Täällähän on roppakaupalla uusia hymiöitäkin nykyään!🥳
Vaan ei profiilikuvia...hmph...🤨
 
Hyvää sunnuntai-iltaa!
Mitenkäs täällä väen jouluvalmistelut on käynnistyneet?
Meille isäntä hoiti jo kuusen,
eilen touhusin piparkakkutaikinan mukeloiden kanssa ja tänään paisteltiin niitä porukalla.
En oikein ole meinannut ehtiä tajutakkaan kuin lähellä joulu on kun vuosi on ollut erittäin kiireinen.

Täällähän on roppakaupalla uusia hymiöitäkin nykyään!
Vaan ei profiilikuvia...hmph...
Heiiii, onpa ihana nähdä suakin pitkästä aikaa!
Sevverran on jouluvalmisteluja täällä, että ikkunoissa on valoja. Ens viikolla ajattelin leipoa torttuja:p

Mulla valuu veet silmistä, laitoin jalapenoa ruokaan hippasen liikaa ja nyt on koko suu tulessa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Ellimaar
Hyvää sunnuntai-iltaa!
Mitenkäs täällä väen jouluvalmistelut on käynnistyneet?
Meille isäntä hoiti jo kuusen,
eilen touhusin piparkakkutaikinan mukeloiden kanssa ja tänään paisteltiin niitä porukalla.
En oikein ole meinannut ehtiä tajutakkaan kuin lähellä joulu on kun vuosi on ollut erittäin kiireinen.

Täällähän on roppakaupalla uusia hymiöitäkin nykyään!
Vaan ei profiilikuvia...hmph...
Jouluvalmistelut....makaan sängyllä, kaikki vähän vaiheessa. Jouluvalot laittamatta toiselle puolelle kämppää. Toinen puoli joulukorteista lähettämättä.
Lahjoista 3/4 hommattu.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Heiiii, onpa ihana nähdä suakin pitkästä aikaa!
Sevverran on jouluvalmisteluja täällä, että ikkunoissa on valoja. Ens viikolla ajattelin leipoa torttuja

Mulla valuu veet silmistä, laitoin jalapenoa ruokaan hippasen liikaa ja nyt on koko suu tulessa.
Meillä mies toimii joka vuosi valomestarina ja niin tänäkin vuonna meillä valot on jo kuosissa, mulla itsellä laahaa hommat🤭
Eilen tehtiin kans testitortut muksujen kans.
Sen verran oon myynyt joulusieluani että vaikka joulutorttuihin kuuluu vain ja ainoastaan luumumarmeladi, niin tänä vuonna mukaan tupsahti myös vadelma ja omenamarmeladia😳
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Meillä mies toimii joka vuosi valomestarina ja niin tänäkin vuonna meillä valot on jo kuosissa, mulla itsellä laahaa hommat
Eilen tehtiin kans testitortut muksujen kans.
Sen verran oon myynyt joulusieluani että vaikka joulutorttuihin kuuluu vain ja ainoastaan luumumarmeladi, niin tänä vuonna mukaan tupsahti myös vadelma ja omenamarmeladia
Molempia marmelaateja oon mäki käyttäny tortuissa tänä jouluna (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Meillä mies toimii joka vuosi valomestarina ja niin tänäkin vuonna meillä valot on jo kuosissa, mulla itsellä laahaa hommat
Eilen tehtiin kans testitortut muksujen kans.
Sen verran oon myynyt joulusieluani että vaikka joulutorttuihin kuuluu vain ja ainoastaan luumumarmeladi, niin tänä vuonna mukaan tupsahti myös vadelma ja omenamarmeladia
Omenamarmelaadia vois kyllä ittekin testata, sitten aattelin kokeilla suolaisia torttuversioita...pitäis vaan löytää uudestaan se ohje, minkä jo hävitin. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä