Saatko orgasmin joka kerta kun harrastat seksiä miehen kanssa?

Ite en tunne YHTÄÄN naista joka saisi JOKA IKINEN KERTA orgasmin kun harrastaa seksiä... :/ Itse saan kyllä useasti mutten todellakaan joka kerta,eikö tuo ole aika yleinen tapa vai onko mulla vain ollut sitten onnettomia rakastajia.... :/ :(
 
ei enää teini
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä saan joka kerta ja vähintään yhden... olenko mä sitten joku epänormi poikkeus :eek:

Olet tai sitten et tiedä mikä orgasmi on :whistle: ;)

Kade :snotty:
Niinpä ;) Heh, tuli mieleen kun joskus ekaa kertaa oltiin "sillee" silloisen poikaystävän kanssa, ja tää fiksu kysyy että "Saitko?!" Ja meikkis siihen että "öö... joo". Todellakaan... olin niin jännittynyt ekasta kerrasta, ja poikaki vaan "tökki", (ei mitään mun kiihottamisesta tietookaan), että tää on jääny mulle tosi huvittavaksi mielikuvaksi päähän siitä...
 
Rukoilijasirkka
No, joskus todella harvoin käy niin, etten saa. Mutta silloin minulla ei seiso niin sanotusti.
99 prosenttisesti saan. Mut me ollaankin harjoiteltu 9 vuotta. Muiden kanssa en ole kokeillut, luulen, ettei se ehkä jonkun muun kanssa onnistuisi, kun se ei osaisi oikein, eikä oltais tarpeeksi tutut.
 
Turkilmas
Äärettömän harvoin tulee pelkästä yhdynnästä, kyllä siinä käsipeliä tarvitaan avuksi =) . Mä tykkäänkin ettei aina tuu, sitä jää roihu päälle ja seuraava kerta onkin sitten aika kyytiä B) .

Mutta siis kyllä tuo mies on niin huomaavainen että pitää huolen että halutessani saan, tavalla tai toisella :p
 

Yhteistyössä