Saattaa olla, että kaikki jäävät henkiiin

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
tästäkin viikosta.;)

AlQaidan synttärijuhlat on nyt suoritettu. Tänään enää siivous ja appivanhempien ruokinta viikonlopun yli, kunhan nuo lapsiepelit on ruokittu ensin.

Ja Fifin juoksuttaminen.

*huokaus*
 
JONSERED Karhunkantaja
Hienoa! Meillä penskojen synttärit peruuntu, kun kehtasivat kipeiksi tulla!
Tarvisitko lisää miehiä töihin ;)
Olisiko tarjota?

Alkaa olla loppuunkäytetty tuo edellinen;) Ei vaan, hyvä mies, vaikkei tosiaan korkealle voida laittaa, mutta taitaa opiskelu ja muu alkaa taas syksyn ja talven aikana häiritä työntekoa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aikani kuluksi teen 'hyväntekeväisyyttä'. Oon pattikselle esmes muuleja hankkinu. Vieneet suomalaista tavaraa ja nyt koitan saada sinne uuteen kouluun muuleja, jotka veis koulukirjoja.

Hyä vain, jos pientä apua on minusta
 
JONSERED Karhunkantaja
Aikani kuluksi teen 'hyväntekeväisyyttä'. Oon pattikselle esmes muuleja hankkinu. Vieneet suomalaista tavaraa ja nyt koitan saada sinne uuteen kouluun muuleja, jotka veis koulukirjoja.

Hyä vain, jos pientä apua on minusta
Et sitten muutama viikko sitten sanonut! Nyt on lasten kummitussetä jo Thaivaassa ollut jonnin aikaa, vaimon kotikylässä ja toinen kaveri viidakossa. Alvariinsa hyppäävät siellä päin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
JONSERED Karhunkantaja
Se tuttu, jolla oli vapaasti siteeraamani allekirjoitus, on muuten juurikin tuolta samalta maailmankolkalta, vuokraisäntämme.:D

Yhteensattuma vai yhteensattuma?
 
Non compos mentis
[QUOTE="Rouva";21906793]Mitä ihmettä te puhutte? Koodikieltä? Huumeitako välitätte? :D[/QUOTE]

Suattaapi olla. Sain tänään sähköpostin, jossa minulle ehdoteltiin kokaiinin sukulaisaineen määrän vahventamista. Diilerini tulee tälle palstalle neuvottelemaan hinnasta.




(kyseessä siis lääkärini ja aine kyseessä on reseptilääke) :rolleyes:
 

Yhteistyössä