Saattaa olla, että kaikki jäävät henkiiin

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Rouva";21906793]Mitä ihmettä te puhutte? Koodikieltä? Huumeitako välitätte? :D[/QUOTE]

Liptoni on pimp. Pimppasi eli pimpitti minullekin miehen... tai oikeastaan poikahan se vasta on, mutta kuitenkin.;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Ex-työnantajakin on Pattiksella. Olin siis siellä työharjoittelussa joskus aikoinaan.

Käänsin kirjeitä, tulkkasin hammaslääkärissä, setvin kaikenmaailman pari(tus)suhdeongelmia, tein matkatoimistotöitä.

Paljon tuttuja.:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Rouva"
Suattaapi olla. Sain tänään sähköpostin, jossa minulle ehdoteltiin kokaiinin sukulaisaineen määrän vahventamista. Diilerini tulee tälle palstalle neuvottelemaan hinnasta.




(kyseessä siis lääkärini ja aine kyseessä on reseptilääke) :rolleyes:
Kannattais varmaan olla vähän varovaisempi, jos se äfbeeiikin kyttää tätä palstaa! (Sehän on jo tunnettu fakta, että iltapäivälehtien toimittajat vakoilevat täällä, on vain ajan kysymys, milloin ne toiset tulee tänne...) :D
 
Non compos mentis
[QUOTE="Rouva";21906940]Annas ku mä arvaan; sä menetit sekä auton että ajokortin huumeratsiassa?[/QUOTE]

Tai sitten käytän näppistä nenälläni, koska kilpaileva tiimi suuttui kadunkulmiensa valtauksesta ja päätti kostaa minulle? Kädetönnä huono ajaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Äijä soitti ja kertoi, että appivanhemmat on ravittu, eivät kuulemma tarvitse viikonlopuksi sapuskaa, sillä om ruokaa kaapeissa.

Niin se vaan alkaa keventyä minunkin hommani. Piipahdan siellä kuitenkin viikonlopun aikana ja vien sapuskaa ja tsekkaan jääkaapin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä