saatteko huutiksessa kaupaksi

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ihan tavallista arkivaatetta?

Mulla on myynnissä paljon ihan tavallisia vaatteita,bodyja,potkareita,yövaatteita,ulkovaatetta, mutta mikään ei mene kaupaksi. Tavara on siistiä,yhdellä lapsella ollutta. Kaikki palautteet on positiivisia mulla.
Olen kokeillut pakettina ja yksittäin postikulujen vähentämiseksi,mutta ei. :( tuntuu että muilla kyllä menee bodyt yms kaupaksi ja ostan itsekin,mutta jostain syystä mä olen huutishistoriani aikana saanut myydyksi vain 2vaatekappaletta. ja hintakaan ei pitäisi olla syynä,jos bodyn lähtöhinta on monesti 20-50senttiä ja monesti ihan harmittaa miten alhaisia lähtöhintoja laitan,usein en laita lähtöhintaa ollenkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Onkos liian alhainen lähtö? Se joskus karkottaa. Mulla menee hyvin bodyt ja muut.
voiskohan tuo olla syynä :eek:
kohteessa on kuitenkin aina tarkka kuvaus+kuva. mulla on nyt periaatteena vaan saada nämä vaatteet pois kaapeita tilaa viemästä,enkä siksi laita kovaa lähtöhintaa. mutta kun ei mene,niin kai ne on kiikutettava sitten vaan kylmästi johonkin keräyslaatikkoon. kirppikselle ei ole aikaa/viitseliäisyyttä lähteä kaupittelemaan.
 
bell
Mun mielestä huutis on kauheen vaivalloista, helpommalla pääseen kun vie kirpparipöydälle. ei tarvi joka vaatetta kuvata ja kirjottaa tekstiä ja viedä yksitellen postiin.
 
ap
paljonko te sitten olette valmiita maksamaan ihan tavallisesta esim punaisesta/sinisestä pitkähihaisesta bodystä,jossa vaikka pieni nallen kuva?
entäs lyhythihainen? kun ajattelee,että siihen postikulut päälle.

 
H&M, Lindex myy. "Perusmarkettivaate" ei myy.

Ilmoituksentekoon kannattaa myös panostaa. Postarit selvästi, TARKKA kuvaus vaatteesta (ei mitään "tahroja en omasta mielestäni huomannut"), kuva hyvä ja oikeinpäin.
 

Yhteistyössä