"Sä näytät noilla laseilla ihan Marjo Lehikoiselta"

:LOL:
Minä kun sanoisin vaimolle noin anoppilassa, saisin anopin nyrkin silmään.
Hän ei ole kiva ihminen, siis anoppi. :D
Me oltiin mun anoppilassa, mut jos meillä joku miestä kurmottaa niin se olen minä :p
Aiemmin kehu mua söpöks nuo rillit päässä joten tais olla vaan aikamoinen sammakko tai sit miehelle on vielä oudompi naismaku mitä oon ajatellut... Niin no, tuntuu tuo mustakin tykkäävän vaik aikamoinen riihipiru olen minäkin.
 
Me oltiin mun anoppilassa, mut jos meillä joku miestä kurmottaa niin se olen minä :p
Aiemmin kehu mua söpöks nuo rillit päässä joten tais olla vaan aikamoinen sammakko tai sit miehelle on vielä oudompi naismaku mitä oon ajatellut... Niin no, tuntuu tuo mustakin tykkäävän vaik aikamoinen riihipiru olen minäkin.
En voi olla sanomatta; mieti, jos miehesi fantasioi Marjo Lehikoisesta... ;)
Niin, no kyllä minäkin uskallan omassa anoppilassani, tai siis äitini luona, sanoa asioita eri lailla, kuin anoppilassa...
Hmm... Mitä, jos sanoisi, että vaimo näyttää ihan Timo Soinilta tuossa uudessa paidassaan? Tai jotain... Kokelisi reaktiota :D
Niiiin - kyllä se sun miehes susta tykkää, don´t worry =)
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
En voi olla sanomatta; mieti, jos miehesi fantasioi Marjo Lehikoisesta... ;)
Niin, no kyllä minäkin uskallan omassa anoppilassani, tai siis äitini luona, sanoa asioita eri lailla, kuin anoppilassa...
Hmm... Mitä, jos sanoisi, että vaimo näyttää ihan Timo Soinilta tuossa uudessa paidassaan? Tai jotain... Kokelisi reaktiota :D
Niiiin - kyllä se sun miehes susta tykkää, don´t worry =)
Olis ainakin pykälää erikoisempi fantasiakohde :D
Täyttyy huomenna vähän hätyytellä aiheella, on tuo oma äitikin sopivasti kylässä ;)
 

Yhteistyössä