säälittäviä noi 15vee "äidit"

  • Viestiketjun aloittaja hahahah
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2005 klo 15:11 helmiäinen kirjoitti:
minun käsittääkseni tuo "minä vain" tarkoitti sitä, että olet niin ilkeä monesti vastauksissasi. olen huomannut, että sanot asiat vähän turhan suorasukaisesti. suoraan sanottuna tuo sinun "olen aina oikeassa" asenteesi ärsyttää minuakin... mutta, meitä on moneksi :)
Kuten sanottu, mä en aina ole oikeassa, mutta mielipiteeni sanon niinkuin ne ajattelen, eikä mulla ole mitään syytä eikä tarvetta niitä alkaa hienovaraisemmiksi vääntämään. Ei edes sen takia että joitakuita saatta netin keskustelupalstalla ärsyttää. :D
 
oikeestan mitä se kuuluu kenellekkään minkä ikäsenä joku tulee äidiksi sille asialle ei mahda mitään.ei ole yhtä tai useampaa ihmistä jotka päättävät ketkä on soveliaita tulemaan vanhemmaksi..ja hyvä niin.että eiköhän tuokin energia olisi kannattanut kanavoida johonkin muuhun.
 
tästä on ennenkin puhuttu... eiköhän tyttö/nainen ole paras mahdollinen äiti omalle lapselleen... ? luulisin ainakin niin..
ja mikäs siinä jos lapsi tulee jo kun on 15 vuotta mut kyllä varmaan "teini-äiditkin" lastaan rakastavat ja hoitavat omaa pikkuistaan niinkuin vanhemmatkin omiaan..
vaikka onhan tuo aika arveluttavaa alkaa äidiksi 15vuotiaana...
mutta kaikille onnea lastensa kanssa :heart:
 
virheellinen nimimer
jihuu,antakaa palaa,huutakaa ja tapelkaa täysillä,taittakaa peistä ja sylkekää,sähiskää ja rääpikää,aina vaan paranee!!!!!!!!!Mikään juttu ei kummemmaksi muutu,aina on mielipiteitä yhtä monta kuin kirjoittajia,ettekä kukaan ikinä opi kommunikoimaan asiallisesti,aikuisten tavalla.KYPSIEN aikuisten tavalla,huom.Tuputtakaa toisillenne mielipiteitänne,puuttukaa epäolennaisuuksiin älkääkö vain hyväksykö sitä että joku ei allekirjoita mielipidettänne heti oitis.Älkää vain antako kaikkien kukkien kukkia,olkaa olevinanne aina hiukkasen parempia kuin kaikki muut.Teiniäidit kuvitelkaa tietävänne aivan kaikki lastenhoidosta vaikka se oma muksu olisikin vasta viikon vanha,ja aikuiset äidit haukkukaa lyttyyn teiniäidit,mistä syystä kukin.Näin se homma toimii.Ja vielä:manatkaa niin pirusti sitä että täällä joku uskaltaakin,kehtaakin esiintyä harmaana!!!Ja huom:aina on toisia joiden on päästävä näpäyttämään,asiasta kuin asiasta.. :kieh:
 
onko täällä joku teini äiti väittänyt tietävänsä kaikki lasten hoidosta vaikka lapsi onkin vasta viikon vanha?tuskin 30v äitikään tietää kaikkea lasten hoidosta jos ensimmäisen tekee tuossa iässä,sen paremmin kuin nuori äiti.Miksi pitää tapella jostain niinkin lapsellisesta aiheesta kuin oikeinkirjoitus??on niin tyhmää..ylläpidolle taas valitusta asiasta,ja ei oo eka kerta!! :LOL: :kieh:
 
MARI-85
Itse olin 17v kun avomieheni kanssa aloimme pohtimaan millaista olisi jos meille tulisi vauva..Viime vuoden elokuussa syntyi täydellinen tyttö ja lokakuussa täytin 19v. Rankkaa on välillä, kun mies(25v) on paljon töiden takia pois mutta päivääkään en vaihtaisi pois! Vanhempani ottavat tytön välillä hoitoon jotta saadaan miehen kanssa olla kaksin ja mies on välillä kaksin tytön kanssa jotta itse pääsen vähän tuulettuu. Varmasti jokainen äiti haluaa irtaantua lapsen hoidosta välillä ja keskittyä ihan vaan itseensä. Miksi kritisoida muita vaan miksei voida olla iloisia toisten puolesta? Varmasti myös jokainen esikoistaan odottava pyytää apua ja kysyy neuvoja olkoon sitten 15,30 tai 40v! Mielestäni olen paras äiti lapsellemme vaikka vielä "teini" olenkin! Iloista kevättä kaikille! Terveisin onnellinen 8kk ikäisen tytön äiti. =)
 
Äiti enemmän ku 20
Huomaa ja hienosti nuo toisia arvostelevat äidit todistaa et tää on alle 20v tarkotettu palsta.. :attn: :attn:
Harmi että vahingossa eksyin tänne.. :headwall: :headwall:
Mut tsemppiä kaikille 15v äideille ja yleensäkin nuorille äideille.. Ikä on vaan numeroita.. :hug: :heart:
Pinon alottaja sä oot täys PELLE ja te ahdasmieliset äidit etootte!!! :LOL: :kieh: :LOL: :kieh:
 

Yhteistyössä