Säännötketju tyhjennetty ja lukittu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä mä olen pannut merkille, niin vaikka sitä kiusaamista edelleen on jonkun verran niin on se vähentynytkin ihmeen paljon...ainakin tiettyihin ihmisiin liittyvä kiusaaminen on jonkun verran vähentynyt...sitä en sitten tiiä miksi?
Oli mikä oli syynä niin hyvä asia <3
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Niimpä tietysti,ylläpito ei tykkää kun heitä arvostellaan tai kysytään kiusaamisen sallimisesta. Hieno juttu ylläpito. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Joillain vain välillä tahtoo hämärtyä erimieltä olemisen ja kiusaamisen ero. Olen huomannut sellaista että jos on näkemyseroja niin heti herkästi ruvetaan syyttelemään kiusaajaksi. :rolleyes:
 
Joillain vain välillä tahtoo hämärtyä erimieltä olemisen ja kiusaamisen ero. Olen huomannut sellaista että jos on näkemyseroja niin heti herkästi ruvetaan syyttelemään kiusaajaksi. :rolleyes:
Erimieltä oleminen ja kiusaaminen on selvästi eri asia,ne kyllä erottaa hyvin toisistaan.
Kyllä sitä suoranaista kiusaamista on kohdistettu tiettyihin henkilöihin.
 
vierailija
Tulipa sitten harvinaisen selväksi ylläpidon oma kanta kiusaamiseen sekä heidän "jumaluutensa". Mun mielestä vaan naurettava osoitus heidän kyvyttömyydestään ottaa vastaan kritiikkiä sekä kykenemättä edes esittämään omia näkökulmiaan asiaan.

Ei jatkoon.
 
vierailija
Tulipa sitten harvinaisen selväksi ylläpidon oma kanta kiusaamiseen sekä heidän "jumaluutensa". Mun mielestä vaan naurettava osoitus heidän kyvyttömyydestään ottaa vastaan kritiikkiä sekä kykenemättä edes esittämään omia näkökulmiaan asiaan.

Ei jatkoon.
Hiukan tuosta kiusaamisesta: kysyin eräässä ketjussa mustan rehellisyyttä koskien "viimeistä panoa", sain paskaa niskaani siitä.
Musta myös epäili toisen mustan rehellisyyttä samasta asiasta, niin se oli "hauska" mustan mielestä.
Samasta asiasta kaksi eri reaktiota!
 

Yhteistyössä