sädesienestä..

  • Viestiketjun aloittaja meillä näin
  • Ensimmäinen viesti
meillä näin
elikkäs kauan aikaa mietittiin pojan sairastelua ja vuokra-asuntoomme tehtiin tutkimukset ja näissä ensimmäisissä tuloksissa todettiin sädesientä ja jotakin muuta bakteeri kantaa.
olemme muuttamassa kuun puolessa välissä uuteen asuntoon vuokralle, mutta asia joka askarruttaa niin miten huonekalut? kaiken järjen mukaan, eihän niitä sinne voi viedä? siis sohvat ja sängyt.

entäs millä desinfioidaan esimerkiksi kaapit, pöydät kaikki kovapintaiset?

entäs vaatteiden pesu? vaatteissa on ainakin haju, sen huomasin kun olin terveessä talossa muutaman yön ja pistin aamulla paitaa päälle, niin tosi paha haju. sellainen niin kuin märkä puu :(.

entä korvaako vakuutus mitään? meillä itsellämme ei ole kotivakuutusta, mutta vuokran antajalla eli mieheni äidillä? asumme siis perikunnan "kuolinpesässä".

auttakaahan nyt joku, jolla olisi kokemuksia.

rauhaisaa joulun odotusta kaikille!
 
Pesijätär
Serkun talo oli sädesienen vaurioittama ja se piti polttaa maan tasalle. Mitään ei myöskään tällaisesta talosta saa ottaa mukaan. Näin siis minun tietoni mukaan...valitettavasti!
 
Ystäväperheen talo piti polttaa ja sen mukana kaikki irtaimisto ja vaatteet. Kotivakuutus ei korvannut centin centtiä. Puilla paljailla ovat nyt. Onneksi on avustusjärjestöjä joista voi saada apua uusien välttämättömien tavaroiden hankintaan! Kun kuulin tämän tarinan päätimme miehen kanssa että ikinä ei vanhaa taloa osteta!
 
Minä tiedän kans yhden perheen joilla oli kyseistä hometta. kaikki oli jätettävä ja talo poltettava. Meillä itsellä on pari vuotta sitten ostettu talo jossa kaikki mahdollinen home. Myyjän kanssa tapellaan ja odotellaan vasta valmistelevaa istuntoa. Onneksi päivääkään ei keretty asua hometalossa.
 

Yhteistyössä