Sähköyhtiöistä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 16:03 minä vain pienoinen kirjoitti:
oulun energia olis halvin täällä päin ja ei meillä ainakaan vaikuttanu luottotiedot
no ne kysy kyllä henkilötunniksen, mutta jos se vaikuttaa niin sitten pidetään tätä kalliimpaa yhtiötä. sais v.2009 asti halvemmalla laskut, eikä tuu korotuksia,mit muilla tulee syksyllä ja keväällä,se on se samma hinta. perusmaksukin on 50 senttiä halvempi,
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 16:17 Paapotti kirjoitti:
kyllä ne luottotietojen meno vaan vaikuttaa niin moneen asiaan...ois kannattanu miettiä sitä kun ne antoi mennä
ja aina ne menee omaa syytään vai?
Ei kannata puhua enenkuin tietää asiasta.

Luletko ettei olla tarpeeksi kärsitty jo tästä muutenkin.
se valka kun ei lyhene vaikka sitä maksaisjoka kuukausi 1000 :/ .
onneksi ollaan päästy velkaneuvojan juttusille niin enää ei tää velka ainkaan kasva ja luottotiedotkin saadaan siten puhtaaksi, vaika koko velkaa ei 10 vuoden sisällä saa maksettuakaan.
 
voi nuoruus
Tiedätkö Paapotti, että vaikutat tosi typerältä. Paljon typerämmältä kuin semmoinen henkilö, jolla on maksuhäiriömerkintä. Paitsi että ei sulla mahda ikääkään paljoa olla, joten ihan ymmärrettävää pikkusieluisuutta :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 16:16 HERNETÄTI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 16:03 minä vain pienoinen kirjoitti:
oulun energia olis halvin täällä päin ja ei meillä ainakaan vaikuttanu luottotiedot
no ne kysy kyllä henkilötunniksen, mutta jos se vaikuttaa niin sitten pidetään tätä kalliimpaa yhtiötä. sais v.2009 asti halvemmalla laskut, eikä tuu korotuksia,mit muilla tulee syksyllä ja keväällä,se on se samma hinta. perusmaksukin on 50 senttiä halvempi,

juu niin siihen piti olla mutta mulle tuli sähköpostia sieltä niin oli hyväksyneet sopimuksen.molemmilla on luottotiedot mennyt.itse myös kadun sitä että olen päästänyt luotto tiedot menemään ja myönnän kyllä että täysin omaa tyhmyyttäni ja nyt "aikuisena" asia tulee joka paikassa ilmi ja vaikeuttaa joka asiaa mutta kaikilla on omat syynsä miksi ne on mennyt ja ne ei minun mielestäni kuulu kenellekkään.eli me ainakin saimme oulun energialta sopimuksen.
 

Yhteistyössä