Säikähdin tänään...

...kun tyttö kaatui kun oltiin kävelyllä. Tuli alahuuleen haava ja ylähuuleenkin ruhje, kun hampaat osui. Hampaat onneksi säästyi. Säikähdin tosi paljon, kun ajattelin että hampaat lähtee... :| Tyttö ei kauan itkenyt, eikä ollut kohta moksiskaan tapahtumasta. Paitsi, että oli itselleen vihainen kaatumisesta. Muutaman juoksuaskeleen otti ennen kuin kaatui asfaltille. Ei onneksi täyttä vauhtia ehtinyt ottaa, kun innoissaan lähti kummitätiä vastaan. Käveltiin saman tien terkkariin ja sairaanhoitaja putsasi haavat. Tyttö oli tosi reipas ja kotiin kävellessä sanoi vaan monta kertaa (toisti mun sanomaa) että onneksi ei käynyt pahemmin.

Näin joku aika sitten unta, että joku lapsi kaatui meidän pihalla (paikalla oli muitakin kuin oma poppoo, ja pihakin oli hiukan erilainen), ja häneltä lähti hampaat ja ikenetkin. Olin ihan järkyttynyt seuraavan päivänkin sen unen jälkeen.

Oon ihan herkkis, kun melkein itkua väänsin kun tytöltä verta tuli...
 
Meille meinas kanssa käydä iso vahinko toissa päivänä...
Menin kauppaan kolmen lapsen kanssa ja kaupan katon reunaa oli just joku maalaamassa.
En sen paremmin siihen kiinnittänyt huomiota.
Käytiin kaupassa ja olin kassalla, kun 2 v lähti pihalle. Kyseessä siis ihan pikku k-market ja ovi heti pari metriä kassasta. Poika meni mun pyörän viereen seisomaan (pyöräteline pari metriä ulkoovesta) ja samassa kaatui tikkaat mun pyörän päälle :eek: :eek:
Se, että poika oli pieni ja seisoi ihan mun pyörän vieressa, pelasti ettei poikaan osunut.
Ei edes säikähtänyt, toisin kuin minä...
Kauppias tuli sitten maalarille huutamaan (ei mun tarvinnut) että voisi vähän katsoa, mihin tikkaat pystyttää, kun meinasi jo lapsi alle jäädä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Meille meinas kanssa käydä iso vahinko toissa päivänä...
Menin kauppaan kolmen lapsen kanssa ja kaupan katon reunaa oli just joku maalaamassa.
En sen paremmin siihen kiinnittänyt huomiota.
Käytiin kaupassa ja olin kassalla, kun 2 v lähti pihalle. Kyseessä siis ihan pikku k-market ja ovi heti pari metriä kassasta. Poika meni mun pyörän viereen seisomaan (pyöräteline pari metriä ulkoovesta) ja samassa kaatui tikkaat mun pyörän päälle :eek: :eek:
Se, että poika oli pieni ja seisoi ihan mun pyörän vieressa, pelasti ettei poikaan osunut.
Ei edes säikähtänyt, toisin kuin minä...
Kauppias tuli sitten maalarille huutamaan (ei mun tarvinnut) että voisi vähän katsoa, mihin tikkaat pystyttää, kun meinasi jo lapsi alle jäädä.
Oi kamala! Kyllä mäkin oisin säikähtänyt! Onneksi ei käyny mitään.
 
Meillä poika kpmpastui sisällä ja iski naaman niin että alahammas tuli läpi. Äkkiä se kyllä parani, eikä edes jäänyt mitään jälkeä.
Nyt vissiin osaa kaatuilla turvallisemmin kun on vain mustelmia ja naarmuja.
 

Yhteistyössä