särkylääke

  • Viestiketjun aloittaja rv 10
  • Ensimmäinen viesti
rv 10
olihan se niin et tavallista panadolia saa käyttää.........Siis sitä mis on sininen paketti.Flunssaa pukkaa ja Loviisan tk on viikonloput kiinni.Pitäisi soittaa Porvoon sairaalaan ja tuntuu liian pieneltä asialta soittaa äplle takia sinne...
 
Pompula23
:ashamed:
Anteeksi, luulin että se oli vitsi. Tosi huonoa käytöstä multa... :ashamed:

Luulin vain että jokainen tietää ettei buranaa saa ottaa raskausaikana... Se lukee pakkauksessakin. Minulle esim mehiläisen lääkäri sanoi ettei missään nimessä saa ottaa muita kuin panadolia. Samoin yksityisellä hammaslääkärillä.

En ole kuullutkaan että buranaa saisi ottaa missään muodossa, kysy lääkäriltä ja varmista tuo uudelleen.
 
myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:35 Pompula23 kirjoitti:
:ashamed:
Anteeksi, luulin että se oli vitsi. Tosi huonoa käytöstä multa... :ashamed:

Luulin vain että jokainen tietää ettei buranaa saa ottaa raskausaikana... Se lukee pakkauksessakin. Minulle esim mehiläisen lääkäri sanoi ettei missään nimessä saa ottaa muita kuin panadolia. Samoin yksityisellä hammaslääkärillä.

En ole kuullutkaan että buranaa saisi ottaa missään muodossa, kysy lääkäriltä ja varmista tuo uudelleen.

:LOL: ei se mitää.. mä vaan putosin täysin tosta tekstistä!!
OIKEESTI se meni niin että mulle neuvolassa sanottiin että buranaa voi ottaa viikolle 32 asti!!
ja kyllä jouduinki ottamaan päänsärkyni takia muutaman kerran!!
mutta ilmanmuuta se kannattaa aina kysyä ennenko ottaa :)
 
Mimosa
Mulle sanottiin äitiyspolilla, et jos tulee paha särky, esim. migreenikohtaus, niin yhden Buranan voi ottaa. Kunhan ei jatkuvasti.
Ominpäin ei kannata popsia muuta, kuin Parasetamolia, mut itse sain päivystyksessä pahaan migreenikohtaukseen jopa Imigrania. TK-lääkäri konsultoi silloin keskussairaalaa.
 

Yhteistyössä