Saikulla bileisiin ja baariin? :D

  • Viestiketjun aloittaja Saikulla
  • Ensimmäinen viesti
Saikulla
Sai kaverit suostuteltua että lähen bilettämään. No kännäämiseksihän se menee ja selkä on aika kipeä mutta se unohtuu varmasti siinä bailatessa. :D
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Tuliko noottia?
 
Riippuu siitä, minkä takia on saikulla. Jos on kyseessä muutaman päivän flunssa- tai kipusaikku, niin en todellakaan lähtisi mihinkään. Masennussaikulla taas olen pyrkinyt tekemään kaikkea, mitä yleensäkin, myös juhlimaan.

Periaatteessakaan se ei kenellekään kuulu, mitä teet saikulla, jos se ei pahenna vaivaa tai hidasta parantumista. Ei se tosin hirveän hyvää kuvaa anna, jos pomo olettaa että olet kuolemankielissä ja biletätkin baarissa.
 
Muistan aina,kun menin omana vapaapäivänä tuuraamaan työkaveria joka oli vatsataudissa.. :D
Puoli kolmen aikaa tää työkaveri tuli aivan turpatäynnä omalle työpaikalleen..
Kyllä alkoi ottaa päähän,mutta eipä tuo tyttö enää jatkanutkaan töitä samassa paikassa.
 
Mä röyhkimys menin sairaslomalla omalle työpaikalle viihteelle. No sen nyt näki tyhmempikin, että ei musta töihin olisi ollut kun on käsi kipsissä. Vakaa aikomus oli mennä töihin jouluaattona päivä kipsin poiston jälkeen, mutta ketut. Käsi ei taipunu paljo mitään ja oli edelleen vinos sivuuttaan pikkulillin suuntaan.

Nyt oon tehnyt muutaman päivävuoron, mutta ollaan pomon kanssa todettu, että en ainakaan tämän kuun aikana vielä palaa töihin tekemään ilta/yövuoroa. On kuitenkin eri asia töis viikonloppuiltana kuin hiljaasena päivänä. Ja jos jollekin jäi epäselväksi, niin työpaikka on baari.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä koipi kipsissä viihteellä kävin. Ajoin autoakin.
Kyllä mäki ajoon vähän autoa kipsi kädes, mutta vain keskustan alueella hiljaasemmis nopeuksis. Silloon ku piti päästä lääkäriin käden takia niin sain auton lainaan ja ajoon sen isän työ joka kuskas mut 30km:n päähän päivystykseen. Isälle vain sanoon, että kyllä mä pystyn ajamaan, tuun silloon ja silloon, että ole valmiina lähtemään. :D
 

Yhteistyössä