saimme enkelivauvan

pahalta tuntui kun keskiviikkona kävimme enkelipoikamme luona kappelissa ja mukana olivat mummo,vanhin ja nuorin tyttöni.nuorin kun siinä pikkuveljeään katsoi,sanoi niin surullisena;nyt mä en voi hoitaa vauvaa,miksi vauva kuoli :'( eilen kun kotiin pääsin,ennen lähtöä keskimmäinen tyttö sekä kaksi veljeä jättivät jäähyväisiä enkelimme isän kanssa :'( tänään kävi Joona Rafaelin isä meillä ja katselimme kuvia,itkimme ja puhuimme hautajaisista :'( maanantaina olisi tarkoitus lähteä kirkkoherranvirastoon ja hautausliikkeisiin :'( tiistaina tulee neuvolasta terveydenhoitaja käymään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
eli mulla oli maanantaina normaali neuvola ja siellä ei kuulunut sydänääniä :'( siellä vielä lääkäri ultralla katsoi,eikä mitään liikettä...taksilla sitten suoraan sairaalaan ja vielä äitipolilla katsottiin ja suoraa viivaa vain :'( osastolle ja käynnistykseen illalla,aamulla uudelleen ja lopulta synnytys käynnistyi tiistai-iltana kuuden aikaan.klo 22.00 saapui jäähyväisille pikkuinen joona rafael,enkelimme.pituutta 54cm ja painoa 4400g,rv40+5.ja enkelimme oli aivan kuin enkeli,kädet leuan alla aivan kuin enkeleillä onkin...äitini oli synnytyksessä mukana ja mummokin jätti jäähyväiset kanssani,olimme enkelimme kanssa yli kolme tuntia salissa...kuolinsyyksi selvisi solmu napanuorassa.isälle kertoi lääkäri eilen,kun en itse kyennyt...juuri kun olimme pääsemässä asioista yhteisymmärrykseen.sairaalassa jätimme jäähyväisiä rakkaalle keskiviikkona mummo,ja kaksi isosiskoa.eilen olimme poikien ja kolmannen isosiskon kanssa samaan aikaan kun enkelin isäkin...otimme valokuvia samalla ja illalla jo teetimme ne.... :heart: rakas enkelimme,olet aina sydämissämme :heart: :'(
Kyyneleet tuli tätä lukiessa.
Voimia suuressa surussanne :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
eli mulla oli maanantaina normaali neuvola ja siellä ei kuulunut sydänääniä :'( siellä vielä lääkäri ultralla katsoi,eikä mitään liikettä...taksilla sitten suoraan sairaalaan ja vielä äitipolilla katsottiin ja suoraa viivaa vain :'( osastolle ja käynnistykseen illalla,aamulla uudelleen ja lopulta synnytys käynnistyi tiistai-iltana kuuden aikaan.klo 22.00 saapui jäähyväisille pikkuinen joona rafael,enkelimme.pituutta 54cm ja painoa 4400g,rv40+5.ja enkelimme oli aivan kuin enkeli,kädet leuan alla aivan kuin enkeleillä onkin...äitini oli synnytyksessä mukana ja mummokin jätti jäähyväiset kanssani,olimme enkelimme kanssa yli kolme tuntia salissa...kuolinsyyksi selvisi solmu napanuorassa.isälle kertoi lääkäri eilen,kun en itse kyennyt...juuri kun olimme pääsemässä asioista yhteisymmärrykseen.sairaalassa jätimme jäähyväisiä rakkaalle keskiviikkona mummo,ja kaksi isosiskoa.eilen olimme poikien ja kolmannen isosiskon kanssa samaan aikaan kun enkelin isäkin...otimme valokuvia samalla ja illalla jo teetimme ne.... :heart: rakas enkelimme,olet aina sydämissämme :heart: :'(
Osaanottoni :hug: :hug:
kyyneleet tuli silmiin, kun viestisi luin :'( :hug:
 
vieras
Juttajulia, voimia sinulle ja perheellesi, sinua on kohdannut niin suuri suru, ettei lohdutussanoja siihen ole. Elä päivä kerrallaan, tunti kerrallaan. Käy läpi tapahtunutta uudestaan ja uudestaan, yksin, yhdessä perheesi kanssa, ammattiavun kanssa. Ota vastaan kaikki, mitä tunnet tarvitsevasi. Yahoossa on palsta tuntematon enkeli, josta ainakin minä olen voimaa ja apua saanut. Ota selvää Käpy rystä, ja mene mukaan ryhmään, sitten kun tunnet jaksavasi. Oma suruni voimistuu aina kun kuulen tällaisia uutisia, meidän menetyksestä on kohta puoli vuotta. Halaus ja pyyntö yläkertaan, anna meille voimia. Myös sinulle Juttajulia. terveisin pienen enkelipojan äiti (s.k. 21.9.08 rv 37)
 
kiitos vielä lohdutuksen sanoista teille kaikille sekä huomata kaiken surun keskellä ettei ole yksin...ja saman kohtalon kokeneita on muitakin.yöt meinaavat olla välillä tuskaa :'( joka yö tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen,ja niitä miettiessä menee parikin tuntia,mutta kun olen asian saanut käsiteltyä on unikin onneksi tullut hyvin takaisin...eilen illasta ajattelin paljon,että miksi meidän enkeli ei ehtinyt kotiin,vaan suoraan otettiin taivaan kotiin.kun niin olisimme hänet halunneet pitää.sama kysymys päässäni pyörii,niinkuin 4v.isosiskolla:miksi mä en saanut hoitaa vauvaa :'( onneksi meillä on paljon kuvia Joona Rafaelista ja kauniit muistot kun saimme rauhassa jättää jäähyväisiä :'(
 

Yhteistyössä