Sain äsken viestin, jossa mulle ehdotettiin syrjähyppyä!!

Tuntuu, että se on jokin rahastus juttu eli jos siihen vastaa niin saa jatkossakin joitakin hämäriä tekstiviestejä ja tarjotaan muita palveluja.

Ja joku käärii rahat höynäyttämällä. Itse olisin jättänyt siihen vastaamatta.

Tai sitten se tuli yksinkertaisesti väärään numeroon.
 
kysymys
Oletko sä Merenneito tyrmääv? Mua alkoi suorastaan kiinnostamaan tämä juttu - ajattelin, että kuinkako kaunis olet kun ihan vieras ihminen noin innostuu.. pistä kuvas profiiliin, jooko ;)

On muuten ajat muuttuneet "hiukan" kun jo tällaisiakin lähestymistapoja keksitään. Melko suora ehdotus pikapanolle.. luulen, että olet oikeassa tuon suhteen, että on joku työmatkalla oleva myyntijohtaja, joka hakee pikkukivaa. Yök.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:58 kysymys kirjoitti:
Oletko sä Merenneito tyrmääv? Mua alkoi suorastaan kiinnostamaan tämä juttu - ajattelin, että kuinkako kaunis olet kun ihan vieras ihminen noin innostuu.. pistä kuvas profiiliin, jooko ;)

On muuten ajat muuttuneet "hiukan" kun jo tällaisiakin lähestymistapoja keksitään. Melko suora ehdotus pikapanolle.. luulen, että olet oikeassa tuon suhteen, että on joku työmatkalla oleva myyntijohtaja, joka hakee pikkukivaa. Yök.
En mä nyt mikään tyrmäävä ole...
Kauniiksi on sanottu, mutta myös melko erikoisen näköiseksi. Niin ja miehen lapsi, tavattuani hänet ensi kertaa 6 vuotiaani, oli sanonut isälleen että olen omituisen näköinen... :D

On mulla välillä ollut kuva profiilissa, mutta nyt ei ole.
<br><br>
 
Mimosan äippä
Toiset miehet osaa olla rasittavia. Itsellä kävi muutama vuosi sitten niin että työpaikkani lähistöltä löydettiin rahalompsa joka tuotiin minulle. Etsin lompsasta puhelinnumeroa ja löysin muutamaan, soitin Serkku Terolle ja kerroin että sinun serkkusi on hukannut lompsansa ja viitsitkö ilmoittaa että sen voi noutaa työpaikaltani. Hän lupasi laitttaa Ville pojalle viestiä eteenpäin.

Ei mennyt kuin pari viikkoa niin jopas alko Tero viestiä laittamaan juhannusheila mielessä ilmeisesti. Kauheeta vonkaamista moneen kertaan vaikka ei edes tietänyt miltä näytän. Lopulta sitten keksin tarinan et mulla on kaksi lasta ja aviomies jolloin pikku hiljaa rauhoittui..
 
Jostain syystä en nyt ihan täysin usko tätä juttua.. Taitaa merenneitosella olla aika vilkas mielikuvitus. :D Ja mistäs merenneitonen tiedät, että tämä sami on perheellinen, jos et häntä ilmeiseti kuitenkaan tunne? Halvat on huvit :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 Vieras kirjoitti:
Jostain syystä en nyt ihan täysin usko tätä juttua.. Taitaa merenneitosella olla aika vilkas mielikuvitus. :D Ja mistäs merenneitonen tiedät, että tämä sami on perheellinen, jos et häntä ilmeiseti kuitenkaan tunne? Halvat on huvit :kieh:

Ole uskomatta. :D
...niin no, perheestä en tiedä, lapsista siis.
Mutta kun vastasin tälle miehelle olevani onnellisesti varattu ja raskaana, niin hän vastasi olevansa myöskin varattu ja jatkoi ehdottelua...
 
mä varmasti pelästyisin tuollasta lähestymistapaa, tulee mieleen että onko ihan ok ihminen joka alkaa ventovierasta viesteillä pommittaa.

Ootko tarkistanut kenen tiedot löytyy numeron takaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:22 BreeV kirjoitti:
mä varmasti pelästyisin tuollasta lähestymistapaa, tulee mieleen että onko ihan ok ihminen joka alkaa ventovierasta viesteillä pommittaa.

Ootko tarkistanut kenen tiedot löytyy numeron takaa?
Soitin 020202, mutta numerolla ei löydy tietoja... eli onkohan salainen sitten vai...?
 
äidilleni kävi niin että oli tankkaamassa ja siinä samalla oli joku mies. Kun hän pääsi kotiin niin se mies kirjoitti että olipas äitini kaunis,haluisiko tavata tai jotain...
ei halunnut,mutta kyllähän hän imarreltu oli
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:51 merenneitonen kirjoitti:
Viesti kuului näin:
Moi, näin sut äsken valoissa fillarilla, olit tyrmäävä. Olen Sami, myyntijohtaja Helsingistä. Olen erittäin ok näk. myyntijohtaja Helsingistä ja kysymässä olisko sinua mahdollista tavata.

No vastasin hänelle ettei nyt, onnellisessa parisuhteessa, vauva tulossa.
Siis kumpi oli fillarilla, sinä vai hän?

Meinaan kun olit käynyt omalle autollasi viemässä tavaraa ja auto oli työpaikkasi vieressä. Menitkö siis fillarilla siihen autolle ? Missä välissä olit sitten valoissa? Sen jälkeen kun lähdit autoltasi (ja tässä vaiheessa mies näki sun auton rekkarit ja selvitti sun nron) ? Nyt olet ilm. töissä minkä mutkan teit kun autosi on siinä työpaikan parkissa.....
 
mulle soitteli yks päivä joku äijä kai?..ja soitteli varmaan viis-kuus kertaa peräkkäin eikä mitään kuulu.kahinaa vaan ja jotain pyrskähyksiä..ihan meni iho kananlihalle et kukakohan vois olla.. ;) onneks loppu siihen. ja sain selville findista ettei ollu mikään tunnettu tyyppi kun salainen numerokin oli.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:44 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:51 merenneitonen kirjoitti:
Viesti kuului näin:
Moi, näin sut äsken valoissa fillarilla, olit tyrmäävä. Olen Sami, myyntijohtaja Helsingistä. Olen erittäin ok näk. myyntijohtaja Helsingistä ja kysymässä olisko sinua mahdollista tavata.

No vastasin hänelle ettei nyt, onnellisessa parisuhteessa, vauva tulossa.
Siis kumpi oli fillarilla, sinä vai hän?

Meinaan kun olit käynyt omalle autollasi viemässä tavaraa ja auto oli työpaikkasi vieressä. Menitkö siis fillarilla siihen autolle ? Missä välissä olit sitten valoissa? Sen jälkeen kun lähdit autoltasi (ja tässä vaiheessa mies näki sun auton rekkarit ja selvitti sun nron) ? Nyt olet ilm. töissä minkä mutkan teit kun autosi on siinä työpaikan parkissa.....
Mä olin fillarilla, mies ilmeisesti autolla.
Mun auto oli työpaikan edessä parkissa, kun olin sen jättänyt siihen edellisenä päivänä ja jatkanut oman miehen kyydillä kotiin.
Matkan varrella olin useissakin valoissa, mutta viimeiset olivat n 100 m ennen työpaikkaa.
Kun pääsin toimiston eteen, jätin fillarin siihen ja kävelin kadun yli heittämään varavaatteet pyörän takaa autoon.
Ja nyt olen töissä, eikä ole enää viestejä sadellut, taisi uskoa mokoma ääliö viimein... :kieh:
 
Mulla on tullu kerran kaupassa, kun ihan vaan olin ostoksilla ja hyllyjä tuijottelin, yks mies pyytämään kahville. Tämä oli kyllä ihan kivan tuntuinen tapaus, siis ihan asiallisesti pyysi ja uskoi vastauksen.

Toisen kerran, kun katselin kanssa hyllyjä (ostoksilla silloinkin ...näissä oli pari vuotta välissä, kyllä mä teen muutakin, kun käyn ostoksilla ;) ) yks äijä tuli selän takaa, olan yli kuiskaamaan mun korvaan, että "nice pants" semmoisella hyper-muka-seksikkäällä-äänellä. Käännyin tietty katsomaan (sillä pelästyinkin ihan hirveesti, kun yhtäkkiä joku häiritsi mun shoppailurauhaa...) ja siellä se vielä virnuili mennessään. Oli kai olevinaan kovinkin seksikäs ja selkeesti odotti, että oisin jotain sille alkanut jutella. Ei siinä mitään, mutta sitten törmäsin pari viikkoa myöhemmin tähän äijään baarissa enkä meinannut milllään päästä siitä eroon. ...valitettavasti lähinnä yöks oli se tunne, jota se mussa herätti...

Mut juu, näitä on. Ukkomiehiä ja vapaita. Kaikenlaista karvakömmiäistä sitä vastaan tulee ja jos kihlasormusta vilauttaa, useimmille se tuntuu olevan vain haaste ja alkavat yrittää entistä enemmän. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:48 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:44 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:51 merenneitonen kirjoitti:
Viesti kuului näin:
Moi, näin sut äsken valoissa fillarilla, olit tyrmäävä. Olen Sami, myyntijohtaja Helsingistä. Olen erittäin ok näk. myyntijohtaja Helsingistä ja kysymässä olisko sinua mahdollista tavata.

No vastasin hänelle ettei nyt, onnellisessa parisuhteessa, vauva tulossa.
Siis kumpi oli fillarilla, sinä vai hän?

Meinaan kun olit käynyt omalle autollasi viemässä tavaraa ja auto oli työpaikkasi vieressä. Menitkö siis fillarilla siihen autolle ? Missä välissä olit sitten valoissa? Sen jälkeen kun lähdit autoltasi (ja tässä vaiheessa mies näki sun auton rekkarit ja selvitti sun nron) ? Nyt olet ilm. töissä minkä mutkan teit kun autosi on siinä työpaikan parkissa.....
Mä olin fillarilla, mies ilmeisesti autolla.
Mun auto oli työpaikan edessä parkissa, kun olin sen jättänyt siihen edellisenä päivänä ja jatkanut oman miehen kyydillä kotiin.
Matkan varrella olin useissakin valoissa, mutta viimeiset olivat n 100 m ennen työpaikkaa.
Kun pääsin toimiston eteen, jätin fillarin siihen ja kävelin kadun yli heittämään varavaatteet pyörän takaa autoon.
Ja nyt olen töissä, eikä ole enää viestejä sadellut, taisi uskoa mokoma ääliö viimein... :kieh:
No sehän on sit selvästi seurannut sua.... vähän itteä ainakin hirvittäis... se tietää sun auton, puh.nron, työpaikan ja pian myös kotiosoitteen ja paljon paljon muuta. Se on jännä mitä kaikkee nykypäivänä selville asioita ihmisistä.... Vähän tyrkky ukko
 
NuoriAikuinen
Muistui tässä mieleen...

Tästä on jo hyvän aikaa mutta yksi myyjä kerran etsi mun numeron käsiinsä kun näki mun nimen kanta-asiakaskortista. Mies laitteli sitten tekstiviestiä illalla...

Että kyllähän noita löytyy. Sinänsä aika otettu olo toki oli mutta toisaalta sen jälkeen olen kyllä myös kelannut että kannattaako noita kortteja aina näyttää.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:19 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:17 Vieras kirjoitti:
Jostain syystä en nyt ihan täysin usko tätä juttua.. Taitaa merenneitosella olla aika vilkas mielikuvitus. :D Ja mistäs merenneitonen tiedät, että tämä sami on perheellinen, jos et häntä ilmeiseti kuitenkaan tunne? Halvat on huvit :kieh:

Ole uskomatta. :D
...niin no, perheestä en tiedä, lapsista siis.
Mutta kun vastasin tälle miehelle olevani onnellisesti varattu ja raskaana, niin hän vastasi olevansa myöskin varattu ja jatkoi ehdottelua...
Mä uskon tän jutun oikein hyvin.. on sitä kaikennäköistä sattunut omallekin kohdalle (olipa tyrmäävä tai ei, makuasiahan se ulkonäkö on)

Itse kun olin raskaana, eräs henkilö lapsuudesta (yläasteaikojen kaverini poikaystävä, tai siksi ainakin itseään väitti) pisti mulle yhtäkkiä viestiä ja alkoi ehdotella, kun oli kuulemma aikoinaan ollut ihastunut minuun.. Sanoin, että olen raskaana ja onnellisesti yhden miehen nainen, niin ei meinannut mennä jakeluun. Lopulta piti ihan suoraan kirjoittaa, että hei, jätä minut jo rauhaan

\|O
 
Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä ketjua...Olin ihan täysin unohtanu koko jutun, mut joskus viime vuonna mullekin viestitteli eräs Sami pääkaupunkiseudulta. Ja oli myös joku pikkupomo, en kyllä muista mikä. Sinänsä aivan sama.

Olin nähnyt ko. tyypin kerran yksissä illanistujaisissa, mutta en tainnu vaihtaa sen kanssa paria sanaa enempää. Kaveri oli sinänsä ihan hyvännäköinen, mutta niin tyhjäpää kuin vaan joku itsestään liikoja luuleva pikkunilkki voi olla. :x

Parin päivän päästä alkoi viestitellä mulle, että kiinnostaisko tavata, ja hänkin on varattu, mutta ei olekaan kiinnostunut mistään vakavasta. Siis voi :x :x :x :headwall: Uskoi kuitenkin parin viestin jälkeen, että en ole kiinnostunut.

Mietin vaan, että mahtaako olla sama tyyppi. Mullakaan ei nimittäin ollut aavistustakaan, mistä oli mun numeron onkinut, koska en tod. sitä ollut antanut enkä edes nimeäni kertonut. Päättelin, että varmaan joltain tutun tutuilta onkinut, mutta... jaa-a. Jos kyseessä on sama tyyppi, niin melko omituinen. Ettei suorastaan sekopää :eek: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:30 Kaalikääryle kirjoitti:
Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä ketjua...Olin ihan täysin unohtanu koko jutun, mut joskus viime vuonna mullekin viestitteli eräs Sami pääkaupunkiseudulta. Ja oli myös joku pikkupomo, en kyllä muista mikä. Sinänsä aivan sama.

Olin nähnyt ko. tyypin kerran yksissä illanistujaisissa, mutta en tainnu vaihtaa sen kanssa paria sanaa enempää. Kaveri oli sinänsä ihan hyvännäköinen, mutta niin tyhjäpää kuin vaan joku itsestään liikoja luuleva pikkunilkki voi olla. :x

Parin päivän päästä alkoi viestitellä mulle, että kiinnostaisko tavata, ja hänkin on varattu, mutta ei olekaan kiinnostunut mistään vakavasta. Siis voi :x :x :x :headwall: Uskoi kuitenkin parin viestin jälkeen, että en ole kiinnostunut.

Mietin vaan, että mahtaako olla sama tyyppi. Mullakaan ei nimittäin ollut aavistustakaan, mistä oli mun numeron onkinut, koska en tod. sitä ollut antanut enkä edes nimeäni kertonut. Päättelin, että varmaan joltain tutun tutuilta onkinut, mutta... jaa-a. Jos kyseessä on sama tyyppi, niin melko omituinen. Ettei suorastaan sekopää :eek:
:eek: :eek: :eek:

Ootko mistäpäin?
 

Yhteistyössä