Sain kirjoituspalkkion Kolmiokirjalta

Mun novelli on Tosi elämää lehdessä. Palkkio päätä huimaava 20?. :D Ei ainakaan vielä pääse lyömään leiville näillä palkkioilla. Mutta onpa toinen kerta kun julkaisevat mun kirjoituksen =)

Nyt pitää lukaista novelli läpi, että jos ovat muunnelleet sitä. Ainakin viimeksi oli pari kohtaa erilailla kuin olin kirjoittanut ja asiat olivat vähän sitten muuttaneet merkitystään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:59 vieras kirjoitti:
Onko aivan aitoa tosielämää vai sepitettyä sellaista. Muistan, kun yksi kesätyökaveri harrasti tuollaista sepitettyä ja naureskeli kuinka toiset sitten kauhistelivat, että tuollaistakin on tapahtunut :x
Kyllä on ihan tosielämää. Kerron elämästäni ja tuntemuksistani syövän uusittua.<br><br>
 
ilveskissanminttu
Mä kirjotin joskus aikoinani saman tyyliseen lehteen tarinan, hyvinkin taiteellisesti. Niin toimittaja palautti sen ja pyysi muuttamaan hieman selkeämmäksi, koska kyseisten lehtien lukijat eivät oikein kykene ymmärtämään vaikeaselkoista tekstiä :whistle:
 
Luin tekstin läpi eikä sitä tällä kertaa oltu muuteltu eli ei ole asioiden merkitykset muuttuneet. =)

Kun luin sitä juttua, niin väkisinkin alkoi itkettää. Kaikki muistu niin elävänä mieleen :'( :/
 
Miten se kirjoituspalkkio oli noin pieni? Aikoinani vuosina kirves ja miekka hankin opiskelurahoja samaisen yhtiön lukemistoihin kirjoittelemalla (ei tosielämästä), ja jo silloin n. 25 vuotta sitten pienin palkkio oli 300 mk eli euroina n. 50 ?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 16:16 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mä kirjotin joskus aikoinani saman tyyliseen lehteen tarinan, hyvinkin taiteellisesti. Niin toimittaja palautti sen ja pyysi muuttamaan hieman selkeämmäksi, koska kyseisten lehtien lukijat eivät oikein kykene ymmärtämään vaikeaselkoista tekstiä :whistle:
Just jossain regina ja tosi elänää-lehtien sivuillahan annetaan ymmärtää että suurin osa lukijoista on kouluttamatonta tuulipukusakkia jotka ei ymmärrä esim. vierasperäisiä sanoja.
 

Yhteistyössä