Sain kutsun partylight- kynttiläkutsuille

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
eihän sieltä ole pakko tilata. jos raskit ja haluat ennen kaikkea niin ostat vaikka halvinta. tuikkivat 10,20.
ja tuotteita saat ilmaiseksi kun pidät omat partylite kutsut.. myynnin mukaan lasketaan sinulle hyvitys. :)
 
vieras
Älä kuole nauruun sielä. Yks kaks kaikki tahtoo ja tarvii säkillisen suksivoiteen hajuisia, järkyttävän hintaisia kynttilöitä. "Kun nää on niin ihania ja in." Puistattaa koko kemut. Annan neuvon: Jätä väliin.
 
ap
No ehkä mä sit meen. Pitäähän kutsut kokea kerran elämässä. Koskaan en oo ollut millään kutsuilla =) Periaatteessa voisin ostaa anopille jotain synttärilahjaksi. Vaikka suksivoiteenhajuisia kynttilöitä :LOL:
 
mä olin kanssa lauantaina kutsuilla ju huomenna olis kans yhet, mut sinne en pääse...kehtaat mennä vaan istumaan jos et raaski tilata, ei itelläkään olis varaa joka kerta tilata jotain kun saan kutsun, mut aina menen jos vaan pääsen... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä mä sit meen. Pitäähän kutsut kokea kerran elämässä. Koskaan en oo ollut millään kutsuilla =) Periaatteessa voisin ostaa anopille jotain synttärilahjaksi. Vaikka suksivoiteenhajuisia kynttilöitä :LOL:
joo jos sieltä löytyy suksivoiteen tuoksuista niin ilmotahan tänne niin nuuhkasen itsekkin sitä. siellä on nyt tammikuussa hyviä tarjouksia mun mielestä.. tarvii toki pohjaostoksia 15 euroa mutta ostaa vaikka kyntilöitä sillä ensin.
nautihan kutsuista!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä mä sit meen. Pitäähän kutsut kokea kerran elämässä. Koskaan en oo ollut millään kutsuilla =) Periaatteessa voisin ostaa anopille jotain synttärilahjaksi. Vaikka suksivoiteenhajuisia kynttilöitä :LOL:
No kato niitä, kun ne tilaa niitä helvetin votiiveja, tuikkivia ja somisteita. :LOL: Voi kuolema kun purin hampaita yhteen ekoilla ja viimesillä kutsuilla. Ämmät ihasteli jotain solinaa ja se oli aivan kammottava roikotin, jossa tuikkiva kytee. Voi luoja mä kärsin ja hirnuin sisääni.

Vink: Tiimarista saa vastaavia somisteita säkkitolkulla yhden kiinalaisen Party-liten hinnalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ehkä mä sit meen. Pitäähän kutsut kokea kerran elämässä. Koskaan en oo ollut millään kutsuilla =) Periaatteessa voisin ostaa anopille jotain synttärilahjaksi. Vaikka suksivoiteenhajuisia kynttilöitä :LOL:
No kato niitä, kun ne tilaa niitä helvetin votiiveja, tuikkivia ja somisteita. :LOL: Voi kuolema kun purin hampaita yhteen ekoilla ja viimesillä kutsuilla. Ämmät ihasteli jotain solinaa ja se oli aivan kammottava roikotin, jossa tuikkiva kytee. Voi luoja mä kärsin ja hirnuin sisääni.

Vink: Tiimarista saa vastaavia somisteita säkkitolkulla yhden kiinalaisen Party-liten hinnalla.
Presiin näin. :LOL:
 

Yhteistyössä