sain sitten kuulla olevani mauton teini :( !

  • Viestiketjun aloittaja äippä-80
  • Ensimmäinen viesti
äippä-80
menin kaverille kylään. ylläni olivat Gina Trikotista ostettu pitkä toppi, legginsit & farkkutakki, kaulassa H&M:ltä ostettu peiliriipus pitkässä ketjussa ja eilen vaalensin hiukseni. kaveri murjaisi, että " luuletkos olevas 15" ja "ota edes tuo kammotus kaulasta". yritin ottaa huumorilla, mutta... :( olen loukkaantunut ja tuntuu ihan helvetin pahalta
 
27vee 2 lasta
Oon samaa mieltä, että kateellinen kaveri :) Mulla on kans leggarit, farkkuhame ja toppi. Eilen oli pelkästään 3/4leggarit sellaset ettei näy läpi ja pitkä toppi :) koruja myös käytän paljon.
 
ap
tiedän, että tämä koru on nuortenosastolta & Gina trikotistakin ostavat lähinnä teinit, mutta mitä väliä sillä on jos itse tykkää??!! olo oli hyvä ja tunsin oloni nätiksi kunnes soitin kaverin ovikelloa.. :headwall:
 
mie
Mulla taitaa olla tänään aika samantyylinen vaatetus päällä, ja olen 34 vuotta :) Tai ei nämä taida legginsit olla vaan oisko sitten caprit tms. Mutta legginsejä käytän myös ja tunikaa ja farkkutakkia.
 
ap
niin ja nämä legginsit ovat ihan tälläiset yksinkertaiset mustat, puoleen pohkeeseen. toppi taas harmaa, pitkä perushihaton . farkkutakin vedin lämmikkeeksi, vaikkei matka ollutkaan pitkä
 
ji
Sulla on ollut oikeasti liian teinimäiset vaatteet ja korut. On olemassa myös tyylikkäitä muodikkaita vaatteita. Ymmärrän hyvin jos Gina Trikotista ostettu toppi näyttää teiniltä, koska sitähän ne ovat. On olemassa aikusempia tunikoita, joita voit käyttää. Ja korukin voi olla aikuiselle tarkoitettu eikä teinien muotia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja nämä legginsit ovat ihan tälläiset yksinkertaiset mustat, puoleen pohkeeseen. toppi taas harmaa, pitkä perushihaton . farkkutakin vedin lämmikkeeksi, vaikkei matka ollutkaan pitkä
Naapurin 14-vuotiaan teinitytön näkee usein ihan samanlaisessa varustuksessa ja silläkin on vaalennettu hiuspehko, joten kyllä toi ihan teiniä on!
 
ap
täytyy kyllä myöntää, että liukenin melko pian kahvin juotuani. toinen vaan ihmettelee, että " olisit nyt ollut kauemmin"... juu, ei kiitos . kahvikin oli pahaa ja viineri kuivunut :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Sulla on ollut oikeasti liian teinimäiset vaatteet ja korut. On olemassa myös tyylikkäitä muodikkaita vaatteita. Ymmärrän hyvin jos Gina Trikotista ostettu toppi näyttää teiniltä, koska sitähän ne ovat. On olemassa aikusempia tunikoita, joita voit käyttää. Ja korukin voi olla aikuiselle tarkoitettu eikä teinien muotia.
noh.. omat hiukseni ovat lyhyet, eikä minulla ole meikkiä. silmälasitkin löytyy :D ostin sen korun, koska en ole aikoihin pitänyt muita koruja kuin kihlasormusta..
 

Yhteistyössä