Sairaalakassi-gallup!!

Mitä ilman et lähtis enää synnyttämään? Onko joku pieni asia, mikä sinulta puuttu sairaalassa, ja mitä olisit ehdottomasti tarvinnu?

Sairaalakassia tässä pakkailen, ja mietin, että onko jotain ehdottoman tärkeetä, mikä puuttuu vielä...
 
mie
Liivinsuojat (Sjoella ei 2002, 2005 ja 2009 aannettu talon puolesta.) Ensimmäiselle, kun en ollut varautunut, niin toivat jotain paksumpaa paperia, josta piti itse leikellä.)
 
mam
Niin ja kandee ite pakata kamat valmiiks!
Meil H-hetkellä mies pakkas mulle vaatteet ja pakkas sit mukaan mun ennen raskautta housut, jotka ei sit yllätys yllätys viel synnytyksen jälkeen mahtunu mun päälle! =)(Nyt kyl jo onneks mahtuu)
 
vieras
No mä otin vain äitiyskortin, kännykän, itseni ja vaatteet päälle. En mä ainakaan mitään muuta tarvinnu. Joo käytin sairaalan shamppoota, ei ehkä hyvän tuoksuisia so what? Mies otti kameran mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Apua menossa suunniteltuun sektioon, poikkeaako sairaalakassin sisältö mitenkään :S?
Mä otin sektioon mennessäni muutaman lehden mukaan, ja olikin tarpeeseen. Olin aika kipee pari päivää, oli kiva lueskella ees jotain kun siinä vaan makoilin. Alatiesynnytysten jälkeen oon kierrelly siä käytävillä, touhunnu vauvan kimpussa ja ollu pirteempi, nyt en jaksanut enkä pystynyt. Riippuu tietysti toipumisesta.l
 
Ainokki
Kuin paljon niitä liivinsuojia tarvii? Siis saako siellä ollessa talon puolesta (KYS) eli otanko muutamalle päivälle vai pelkälle kotimatkalle? Siteet ilmeisesti on koko ajaksi sieltä saatavissa?
 
vieras
Mulla on kaikilla kolmella kerralla ollut kaikki tarpeellinen. Kännykkä, kamera, imetysliivit ja liivinsuojat niitä tärkeimpiä.

Lisäksi ollut kotiintulovaatteet itselle (vauvan kamat eri kassissa) sekä hiustenhoito- ja laittovälineet, meikit (ainakin kotiinlähtiessä oon meikannut). Lisäksi ollut karkkia, rahaa, lukemista.... Rahapussia en siis ole ottanut, mutta vähän rahaa. Niin ja kännykän laturi.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:
Kuin paljon niitä liivinsuojia tarvii? Siis saako siellä ollessa talon puolesta (KYS) eli otanko muutamalle päivälle vai pelkälle kotimatkalle? Siteet ilmeisesti on koko ajaksi sieltä saatavissa?
On saatavana siteet, mutta mulla ollut omiakin. Kaikki ei vuoda kuin hornanperseestä joten olen ottanut omia ihan normaalikokoisia ja siivellisiä siteitä. Sairaalassa esikoisesta en löytänyt kuin jotain paksuja vuokkosia niitä ns. normikokoisia ja ne ei pysyneet paikoillaan yhtään. Loput oli niitä järjettömiä vaippoa, jotka ulottuu selkään asti. :D

Eli olen ottanut omat siteet mukaan ihan mukavuussyistä.
 

Yhteistyössä