Sairaanhoitaja myönsi että kolesterolilääkkeet aiheuttavat paljon pahoja sivuvaikutuksia ”Parempi olla ilman ja itsehoitaa ruokavaliolla”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Kai liki jokaisesta lääkityksestä tulee sivuvaikutuksia.

Alkaen vaikka buranasta joita suht usea kuitenkin popsii surutta.


Ja siks toisekseen. Ne sivuvakutukset lukevat lääkepakkauksessa. Mitä uskaltamaista tuossa siis oli?

Vai siis etkö oo ees lukenut lääkeselostetta? Järki käteen, kahlaa ne kaikki oitis läpi ja heti!
Et ymmärtänyt. On tabu että ammattilaiset arvostelisivat kolesterolilääkkeitä vaikka tietävät pahat sivuvaikutukset.

Pakkaus kertoo mitä kertoo, yhdelle tulee ja toiselle ei ja kolmannelle tulee jotain muuta. Kaikkihan tietävät että kaikissa lääkkeissä on jotain sivuvaikutuksia.
 
vierailija
Et ymmärtänyt. On tabu että ammattilaiset arvostelisivat kolesterolilääkkeitä vaikka tietävät pahat sivuvaikutukset.

Pakkaus kertoo mitä kertoo, yhdelle tulee ja toiselle ei ja kolmannelle tulee jotain muuta. Kaikkihan tietävät että kaikissa lääkkeissä on jotain sivuvaikutuksia.
Kyllä ammattilaiset tietävät statiinien haittavaikutuksista ja siksi potilaalle kokeillaan mikä valmiste ja millä annostuksella valmiste sopii.
On myös mietittävä onko tukkeutuvat verisuontenseinämät parempi vaihtoehto kun ummetus tai lievät lihassäryt jaloissa.
 
Kyllä ammattilaiset tietävät statiinien haittavaikutuksista ja siksi potilaalle kokeillaan mikä valmiste ja millä annostuksella valmiste sopii.
On myös mietittävä onko tukkeutuvat verisuontenseinämät parempi vaihtoehto kun ummetus tai lievät lihassäryt jaloissa.
Itse lopetin pahojen sivuvaikutusten takia, toinen ja kolmaskaan vaihtoehto eivät parantaneet tilannetta. Syön terveellisesti, joten hieman kohollaan olevat arvot ovat minulle sopivia.

Ylipainoisella 69 v kaverillani loppui liikkuminen, kun statiinit aiheuttivat lihassärkyä, joten lihoi lisää kun syö liikaa kulutukseen nähden.

Vuosi sitten hän lopetti niiden käytön ja kivut ovat helpottuneet, mutta eivät vieläkään kokonaan poistuneet.
 
vierailija
Itse lopetin pahojen sivuvaikutusten takia, toinen ja kolmaskaan vaihtoehto eivät parantaneet tilannetta. Syön terveellisesti, joten hieman kohollaan olevat arvot ovat minulle sopivia.

Ylipainoisella 69 v kaverillani loppui liikkuminen, kun statiinit aiheuttivat lihassärkyä, joten lihoi lisää kun syö liikaa kulutukseen nähden.

Vuosi sitten hän lopetti niiden käytön ja kivut ovat helpottuneet, mutta eivät vieläkään kokonaan poistuneet.
mitä kaverille kuuluu nyt?
 
vierailija
Kai liki jokaisesta lääkityksestä tulee sivuvaikutuksia.

Alkaen vaikka buranasta joita suht usea kuitenkin popsii surutta.


Ja siks toisekseen. Ne sivuvakutukset lukevat lääkepakkauksessa. Mitä uskaltamaista tuossa siis oli?

Vai siis etkö oo ees lukenut lääkeselostetta? Järki käteen, kahlaa ne kaikki oitis läpi ja heti!
No kyllä ihan kaikista tulee, sen tietääp melkeen kaikki

ihme känkkis ole muuten jatkuvasti

burana ja kol.lääkkeet painii muuten ihan eri sarjoissa sivuvaikutuksineen
 
vierailija
Hyvänen aika nähköön millaista tekstiä sinä suollat!

Lääkäri aikoinaan uhkaili aivoinfarktilla jos en ala syömään niitä. Ei siinä lääkeselosteen teksti auta mitään kun vähän niin kuin pakotettiin syömään niitä. Kyllähän niitä vaihdettiin pariin otteeseen, mutta lopputulos oli aina sama. Niissä kaikissa on pahoja sivuvaikutuksia minulle. Niinpä en syö enää niitä koska syön terveellisesti ja arvoni on sitten minulle se kaikkein sopivin.

Ja huomio, olen perusterve ihminen enkä syö mitään muita lääkkeitä. Päänsärkyä ei ole koskaan niin en edes niitä tarvitse.
Sama juttu, kavahdan statiineja. En syö kolesteroli - ja verenpainelääkkeitä joita en tarvitse. Lääkäri, joka tapasi minut ensimmäistä kertaa, päätti että paikan päällä otetun mittauksen tulos teki minusta verenpainetautisen. Lopetin kahvin juomisen ja arvot alenivat normaaliin lukemiin.
 
vierailija
Sama juttu, kavahdan statiineja. En syö kolesteroli - ja verenpainelääkkeitä joita en tarvitse. Lääkäri, joka tapasi minut ensimmäistä kertaa, päätti että paikan päällä otetun mittauksen tulos teki minusta verenpainetautisen. Lopetin kahvin juomisen ja arvot alenivat normaaliin lukemiin.
Se kahvi täytyy olla luomua mut siitä tulee aina vahvempaa kun ne pavut ovat pienempiä kuin tehotuotetut. Pienennä kuppia🐧
 
vierailija
Onhan siinä virallisterveellisen uskomuksen vastainen vaara menettää se virka
 
vierailija
Haavojen parantamisen nopeuttaminen? Miten liittyy kahviin tai kolesterolilääkkeisiin?
 

Yhteistyössä