sairaanhoitajan peruspalkka

  • Viestiketjun aloittaja tiihonen
  • Ensimmäinen viesti
tiihonen
Mikä teillä on tällä hetkellä peruspalkka ilman lisiä? Laittakaa myös paikkakunta. Kohta palailen työelämään usean vuoden kotona olon jälkeen ja mietin kuinka paljon on palkat nousseet.
 
"vieras"
mä en tajua kun nykyään sairaanhoitajista on huutava pula, he silti eivät tajua vaatia kunnon palkkaa työstään. kun kerran ne työntekijän markkinat on..
no, turha valittaa taas naiset kun lampaina hyväksytte tuollaisen surkean palkan..
 
[QUOTE="vieras";27813686]mä en tajua kun nykyään sairaanhoitajista on huutava pula, he silti eivät tajua vaatia kunnon palkkaa työstään. kun kerran ne työntekijän markkinat on..
no, turha valittaa taas naiset kun lampaina hyväksytte tuollaisen surkean palkan..[/QUOTE]

no jos yritetään lakkoilla niin töihin voidaan viedä vaikka poliisivoimin. Ihan lain mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27813690:
Ok. Olisin asiaa tuntematta veikannut kk-palkan noin tonnin korkeammaksi... Paljonko lähäreille sitten maksetaan?
Minua nyppii jonkin verran se, ettei palkkaa ole porratsettu työn vaativuuden mukaan. Eli luuydinsiirron suorittaminen lääkärin kanssa on yhtä hyvin palkattua kuin vanhusten verenpainelääkkeiden jako.
Dialyysin tekeminen muutaman kilon painoiselle ja antibiootin tiputus perifeeriseen laskimoon on samantasoista palkan mukaan jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27813734:
Minua nyppii jonkin verran se, ettei palkkaa ole porratsettu työn vaativuuden mukaan. Eli luuydinsiirron suorittaminen lääkärin kanssa on yhtä hyvin palkattua kuin vanhusten verenpainelääkkeiden jako.
Dialyysin tekeminen muutaman kilon painoiselle ja antibiootin tiputus perifeeriseen laskimoon on samantasoista palkan mukaan jne.
Tilannehan on sama esim. opettajilla; maan ykköskoulujen mallioppilaiden opettamisesta maksetaan saman verran, kuin niiden surullisimpien koulujen ongelmatapausten kanssa painimisesta. Ero työn vaativuudessa ja kuormittavuudessa on ihan huikea.
 

Yhteistyössä