Sairaanhoitajat valittaa uupumusta, mutta potilaita otetaan lisää Virosta?

Tuo on nyt vaan tuollainen tarjous, vähän niin kuin mennään joskus kahville yhdessä
Koko juttu on sinällään hassu, kun kaikki on voivotelleet terveydenhuollon jaksamista ja sitä, miten jengi lähtee alalta kun on niin raskasta ja korona on imenyt viimeisetkin mehut hoitajista ja lääkäreistä. Samaan aikaan tarjotaan apua ulkomaille.

Eli periaatteessa tämä on vähän sellainen kuin kaikki tuntisi sympatiaa minua kohtaan, koska vatsani ei kestä kahvia ja minulla on niin rankkaa, kun en voi juoda kahvia ja seuraavaksi minulle tarjotaan kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tehohoitopaikkojen piti olla jo kortilla, mutta ainahan Suomi jeesaa ulkomaalaisia, vaikka sen hintana olisi suomalaisten kuoleminen.
Kyllä. Ja sairaalassa kaikki leikkaukset ym. on venyneet, koska korona, mutta nyt meillä onkin resursseja hoitaa virolaisia.

Kyse ei ole siitä, että minulla olisi auttamista vastaan mitään, vaan lähinnä siitä, että olen hieman hämmentynyt siitä, mikä todellinen tilanne tosiaan on?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kaikki keinot on sallittu, kun ihmisiä pakotetaan piikille ja syyllistetään rokottamattomia terveydenhuollon kuormittamisella. Silti vähätellen rokotettujen leväperäisen käytöksen aiheuttamia kuormituksia.
Tällä Viron tarjouksella taas ostetaan taivaspaikkaa ja kohotetaan julkiskuvaa ulkomaille. Luultavasti jossain New York timesin pikku jutussa lukee "Finnish SISU covid-19".
 

Yhteistyössä